385 | Subtelne koronki i Chicka Chicka SPN - czyli jak długo cieszyć się hybrydą "bez" odrostu!?

Znacie to uczucie, gdy zrobicie sobie piękny manicure hybrydowy, ale Wasze paznokcie rosną w ekspresowym tempie i po kilku dniach pojawia się denerwujący odrost? No właśnie, osobiście strasznie mnie to irytuje, dlatego najczęściej paznokcie zmieniam co 1,5-2 tygodnie. Jednak na wszystko jest rozwiązanie! 

Na dłuższe wyjazdy lub gdy wiecie, że nie będziecie mieć czasu na zrobienie manicure, warto pazurki pomalować kolorem zbliżonym do naturalnej płytki paznokcia. Doskonale w tej roli spisuje się chyba najbardziej praktyczny kolor (oprócz czerni i bieli) w palecie SPN, mianowicie Chicka Chicka 734. Można go używać do frencha, baby boomera, pod wzory, solo dla uzyskania naturalnego efektu, a nawet dla pań tuż przed porodem, ponieważ jedna warstwa jest mocno transparentna.

Chicka doskonale rozjaśnia płytkę paznokcia, daje piękny mleczny efekt, a krycie można budować warstwami. Osobiście najczęściej kładę 2-3 warstwy, w dzisiejszym zdobieniu są 3.

Właśnie na wyjazd nad morze robiłam te pazurki, było to co prawda wiosną, ale takie delikatne zdobienia i kolory doskonale sprawdzają się o każdej porze roku, pamiętajcie! Oprócz wspomnianego 734, użyłam tutaj również SPN 662, który daje różowo-złotą poświatę; pyłek SPN MetalX dający niebieską poświatę; czarny paint; kryształki Swarovski. 

Wzory to totalnie moja improwizacja, miałam ochotę na coś mega delikatnego, ale żeby jednak coś się działo. Pamiętam, że doskonale nosiło mi się te pazurki, szkoda było je zdejmować. Jak widzicie na niektórych zdjęciach, są one już po kilku dniach, a odrost nie rzuca się w ogóle w oczy.
Jak podoba Wam się taki efekt?

Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych

Anka - SheLazy

15 komentarzy:

  1. Kolor jest piekny, chociaz przeswiadczenie, ze paznokcie do porodu musza byc najlepiej bez niczego jest bledne :P. Ja szlam rodzic z dopiero co wykonanymi paznokciami w ksztalcie migdalkow i nikt mi nawet nie wspomnial, zw powinnam miec gole. Teraz jest taka aparatura, ze sa szybsze sposoby niz patrzenie na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak wiem, ale jednak większość Pań jak przychodzi do salonu chce pazurki na poród zdjąć lub założyć niemal transparentne ;) część lekarzy też jednak jeszcze poleca zdjęcie pazurków.

      Usuń
  2. Śliczne jak zawsze ❤️ Ja hybrydy nie używam, m. in. dlatego, że zmieniam mani co 2-3 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasami mam chęć sobie pomalować zwykłymi, bo tak stoją biedne i się marnują, ale zaraz wybijam sobie ten pomysł z głowy, bo prz ciągłej pracy z removerem i moczeniu rąk w wodzie to nic się nie trzyma ;( tylko zel i hybryda

      Usuń
  3. Ja mimo wszystko robię hybrydę co tydzień, za szybko nudzą mi się wzory ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie jak bym miała czas też by się to tak kończylo ;p

      Usuń
  4. Takie pazurki są najlepsze a kolor perfekcyjny! Piękne wzorki ♥

    www.nozi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne to mani :) ja mam dwie lewe ręce do wzorków :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwnie delikatnie, tak mało kolorów! Dobrze, że tyle różnych wzorów, bo pomyślałabym że to nie tWOJE :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no czasami nachodzi mnie na takie delikatności ;p

      Usuń
  7. Ze zdobieniami wygląda super, ale solo nie robi już takiego wrażenia :) Choć taki kolor może być dobry, kiedy chcemy zapuścić paznokcie z hybrydą, bo praktycznie nie bedzie go widać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, niby delikatne a jednak z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Delikatne i subtelne mani ;-) Super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdobienie! Jak zwykle zachwycasz zdobieniem :) Kolor jest rzeczywiście bardzo naturalny, nie widać odrostu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.