384 | Jesienne niebieskości i geometryczne wzory - stylizacja różnymi markami

Ahh ta jesień, nie jest to zdecydowanie moja ulubiona pora roku, jednak ma też swoje plusy. Oprócz rozpoczęcia sezonu na wszystko co ciepłe, milutkie i puszyste, pyszne herbatki, wieczory z książką, zaczyna się odpoczynek od neonowych kolorów na paznokciach. Jesienią królują burgundy, borda, fiolety, szarości i oczywiście niebieskości - czyli bohaterowie dzisiejszego wpisu.

Stylizację, którą chciałam Wam dziś zaprezentować, nosiłam co prawda na wiosnę :D, ale uważam, że idealnie wpisuje się w obecne trendy. Połączenie różnych odcieni z gradientem z pyłków oraz czernią jest całkiem eleganckie, a wszystko ładnie ze sobą współgra.

Cały manicure został wykonany produktami różnych marek, postaram się je tutaj dokładnie wypisać, niektórych nie pamiętam, wybaczcie. Jasny błękit Indigo Call me a Unicorn, intensywny niebieski Semilac Porto Marine, czerń NeoNail Pure Black, srebro NeoNail Glitter Silver, gradient z pyłków NeoNail Sunset Effect (chyba) 5 i 3, wszelkie kryształki i tasiemki z Aliexpress.

Geometryczne / azteckie wzory pasują idealnie nie tylko do neonowych, wakacyjnych zdobień. Jak widzicie można je również dopasować do jesiennych kolorów. Nie bójcie się eksperymentować, może akurat wyjdzie Wam coś świetnego.

Wiecie, że w ten weekend odbywają się w Warszawie targi Beauty Forum? Zastanawiam się czy chce mi się na nie iść, nie mam żadnego zakupowego celu, chociaż najnowsze kolekcje różnych marek są obłędne. Szczególnie nie mogę doczekać się kolorów SPN, marki na której codziennie pracuję. Na pewno pokażę je Wam tutaj dokładnie na zdjęciach, jedno z kolejnych mani również będzie z tymi cudeńkami w roli głównej.
Jak Wam podoba się takie połączenie tonacji jednego koloru i geometrycznych wzorów? Dajcie znać ;* Tymczasem...

Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych

Anka - SheLazy

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy efekt :P. Zdecydowanie duzo sie tam dzieje:). Ja jeszcze mam roze na paznokciach, ale juz wkrotce zmieni sie to na delikatny wrzosik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Petarda! Uwielbiam te Twoje niepowtarzalne połączenia wzorów, kolorów i dodatki połysku! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie są ciekawe, ale nie do końca podobają mi się te przeźroczyste odcięcia. Mimo wszystko zdobienia bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam wtedy właśnie taką fazę na takie odcięcia ;D niemal w każdym mani się pojawiały xd

      Usuń
  4. Hmm, nie wiem jak to możliwe, ale to chyba pierwszy Twój manicure, który mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, widzisz tak też musi być ;D hah

      Usuń
  5. Ach jakie cuda! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam na targach w sobotę :P
    Fajne zdobienie, ale... ja od neonów nie odpoczywam, podczas jesieni/zimy też goszczą na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ja również ;D
      ja też przemycam trochę neonów i na jesień i na zimę ;p

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają te paznokcie! Na prawdę uwielbiam te kolorki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.