381 | Mix różnych zdobień salonowych


Na pewno część z Was szuka na moim blogu inspiracji na zdobienia, które możecie wykonać na swoich paznokciach lub pokazać stylistce. Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam kilka z wielu zdobień, jakie miałam okazje wykonać na swoich klientkach w salonie.

Są to różne wzory, część wakacyjnych, część bardziej minimalistyczna. Wszystkie zostały wykonane produktami SPN Professional. Postaram się "z grubsza" opisać produkty użyte w stylizacjach, ale nie wszystkie pamiętam. Zdobienia malowane ręcznie, cienkim pędzelkiem.
1. delikatne ślubne kolor Keep Calm i złota farbka UV, matowy top Frozen Reforma  |  2. ten sam mat, kolory (chyba) Fudge i Waikiki Beach

3. azteckie wzory, różne farbki UV, kolor (chyba) Watermelon  |  4. minimalistyczny half moon, jasnego nie pamiętam, złoto Metal Gel 03 
5. szalony pomysł klientki, neonowe kolory 703, 704, 705, 706 oraz 502, 734 i czarny paint  |  6. Creame Puff i nieco pyłku star dust

7. geometryczne ombre (chyba) Keep Calm i 502  |  8. minimalizm, tło Chicka Chicka, kolorki z wiosennej kolekcji 2017

9. ananasy i drinki oraz trochę pyłków star dust, na 502  |  10. znowu ananasy oraz flamingi, pyłek holo, 502, farbki UV, 762

11. wakacyjne palemki, czarny paint, gradient wykonany farbkami  |  12. stemplowy wzór, malowany ręcznie mieszanką srebrnej i czarnej farbki, tło Cream Puff

 Które podobają Wam się najbardziej? Dajcie znać poniżej. ;**
Ja tymczasem właśnie wylatuję na urlop do Grecji. Śledźcie mnie na instagramie, tam będę na bieżąco.


Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych

Anka - SheLazy

18 komentarzy:

  1. 1. - delikatne ślubne - ta stylizacja to coś dla mnie :) podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze na urlopie :)
    Paznokcie super! Moim faworytem są chyba palemki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ananaski, flamingi i palemki są the best ! Udanego holiday w Grecji 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham azteckie wzorki <3 Ananasy i flamingi są również prześlicznie i idealne na wakacje <3 Miłego pobytu w Grecji :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gradient farbkami?? Nie boisz się ze zejdzie? Mogłabyś coś więcej o tym napisać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprecyzowałam,chodzi o farbki Uv spn. Coś w stylu paintow, mega fajbe do zdobień i gradientów.

      Usuń
  6. Cudownego odpoczynku :) a zdobienia są cudowne - trudno wybrać najładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ananasami paznokietki są super! Udanego urlopu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2, 5 i 10 to petardy! 2 bardzo klasyczna i delikatna, 5 bardzo pomysłowa natomiast 10 mega mi się podoba kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo ładnych mani, ale głównie w oko wpadły mi nr:1,2, 6 i 7 ostatnio polubiłam bardzo proste i delikatne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę sie, że zdobienia wpadły Wam w oko :* urlop jak najbardziej udany

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie Twoje zdobienia są cudne, ale najbardziej urzekły mnie te palemki (numer 11) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są piękne! Twoje klientki mają szczęście, że trafiły do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Palemki, ananaski i flamingi! <3 Jednak half moon również śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.