380 | Podróbka Kylie Matte Liquid Lipstick - Candy K (AliExpress)

Dawno nie było tutaj szminek. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jedną w moich ulubionych w kolekcji, zarówno ze względu na kolor, jak i jakość. Jest to podróbka znanych matowych, płynnych szminek Kylie Jenner, a zakupiłam ją na AliExpress.


Podróbka Kylie Matte Liquid Lipstick - Candy K z AliExpress

Niektórzy z Was na pewno nie ryzykują zakupów szminek na Ali, a tym bardziej podróbek. Jednak od razu na wstępie mówię, że jeżeli boicie się np. uczulenia, to nie ma po co ryzykować. Osobiście nie mam alergii na żadne składniki, nie jestem podatna na uczulenia, jest mi obojętne co w tej szmince jest, w każdym razie nie umarłam, nie spuchłam, nic mi się nie stało, a szminka jest super.


Nie wiem czy jeszcze gdzieś znajdziecie na Ali te szminki, ponieważ aukcje są bardzo szybko kasowane. Ja swoją kupiłam w sklepie, który już nie istnieje, a kosztowała mnie 10,44 zł. Polecam patrzeć na feedback'i, które znacznie pomogą Wam w wyborze kolorów i poinformują o jakości. 
Szminki zamówiłam dwie. Jednak ten kolor stał się moim ulubieńcem. Jest idealny na dzień, do delikatnego makijażu lub jako dodatek do mocnego makijażu oczu.


Nie mam porównania z oryginałem, jednak opakowania były ładne, przyszły jeszcze w pudełeczkach. Niestety po około miesiącu, napisy totalnie starły się z plastiku. Pomadka nakłada się bardzo dobrze, rozprowadza się bez problemu, gładko sunie po ustach, aplikator standardowy (gąbeczkowy). Szminki pachną przyjemnie, słodko, waniliowo. Dodatkowo bardzo dobrze trzymają się na ustach, ale nie wysuszają tak bardzo jak te niektóre, słabe podróbki. Ściera się równomiernie, od środka, nie kruszy.

Zapraszam również na:
recenzję podróbek Lime Crime w cudownych kolorach, które również w większości polecam
Kupujecie na AliE? Pochwalcie się co ostatnio wpadło Wam w łapki. 

Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych

Anka - SheLazy

8 komentarzy:

  1. Ładnie na ustach wygląda ;) Ja przyznam, że jakoś mnie nie ruszyły te pomadki, oryginalne jak i podróbki, wolę Golden Rose! Dobre, w rozsądnej cenie i łatwo dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę bym się bała takiej niewiadomej, ale efekt na ustach jest wart ryzyka :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zamawiam kosmetykow z Ali, a spowodowane jest tym ze nie ufam etykietom na tych opakowaniach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt na ustach i kolor są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie mam na nic alergii, ale jednak nigdy nie kupiłabym takiej szminki na Aliexpress. To już wolałabym KLips od Lovely. A na Ali naprawdę nie wiadomo co tam jest, strach używać.
    Choć kolor rzeczywiście ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korcą mnie kosmetyki z Ali, nie powiem ;-) Tylko zawsze z tyłu głowy mam myśl "a co jeśli się nie sprawdzą?". Zawsze jest mi szkoda tych 5/10zł, wolę kupić kosmetyk za 50zł, o którym mogę poczytać w necie, zobaczyć swatch, pójść sprawdzić konsystencję i kupić. Oczywiście też przez internet :-P Mam opór do kupowania "na próbę" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dwie pomadki matowe z Ali i są super. Twoja ma piekny kolor

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.