378 | Galaxy nail art - pyłki Star Dust SPN Professional po raz drugi


Ahh, wiem że kochacie błyskotki tak samo jak ja. No dobra, może nie wszystkie, ale i tak jesteście przyzwyczajone do mojego sroczego upodobania, do wszystkiego co mieniące się, kolorowe i błyszczy. Dlatego po raz drugi na moich pazurkach wylądowały te cudowne pyłki Star Dust od SPN Professional. Poprzednie mani z ich użyciem bardzo Wam się podobało, chociaż zdjęcia nie były najlepszej jakości. Dzisiaj pokazuję Wam efekt w pełnej krasie. Zapraszam.



O samych ozdobach nie będę się rozpisywać, bo tak jak wspomniałam, wszystko zostało dokładnie opisane we wpisie 
>> Minimalistyczne zdobienie z pyłkami Star Dust i hybrydami SPN <<
Natomiast tym razem również przedstawiam Wam zdobienie w podobnym stylu, minimalistyczne kreseczki, z jeszcze większą ilością "kosmicznych" płatków = więcej świecidełek <3 Całość oczywiście na ciemnych kolorkach, o produktach poczytacie niżej.


Użyte produkty i narzędzia:

SPN Professional - najlepsza dla mnie czerń 503 Black Tulip, cudowny ciemny fiolet z brokatowymi drobinkami 660 Electric, top 501, płatki Star Dust 2, 3, 5 (zmieszane), biały paint gel. Wzory malowane cienkim pędzelkiem z AliE. Paznokcie przedłużone żelem Evo Nails, o którym pojawi się wpis.


Jak Wam podoba się, po raz kolejny, takie galaktyczne zdobienie <3 Ja je nosiłam z wielką przyjemnością, aż żal mi było ściągać.

Na koniec jeszcze kilka zdjęć lepszej jakości, poprzedniego zdobienia ze star dustami oraz efekt na bieli.



Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych

Anka - SheLazy

17 komentarzy:

  1. P R Z E P I Ę K N E ! ! ! Zakochałam się w nich! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niemożliwa 😁😁😁 zamieszanie 3 rodzajów płatków dało genialny efekt 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      taak, one już pojedynczo są piękne, a zmieszane to już w ogóle szał <3

      Usuń
  3. Moja wyobraźnia dzisiaj działa na pełnych obrotach. W pierwszym mani widzę galaktyczne garnitury, a w drugim star troopers :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow! serio, masz rację. hehe pozazdrościć wyobraźni, w życiu bym na to sama nie wpadła ;p

      Usuń
  4. Pomieszałaś te pyłki, czy one tak cudownie wyglądają pojedynczo? (obstawiam to pierwsze) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomieszane, trochę ciapnęłam jednego, gdzieś obok drugi i trzeci ;p

      Usuń
  5. ale się dzieje w tym zdobieniu:) mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany nie mogę się napatrzeć, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, dawno nie widziałam ładniejszych paznokci :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za tyle fajnych opinii <3 jesteście niezastąpione

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.