Ankieta dla czytelników bloga!

by - 21:48

Moi drodzy,
dziś zapraszam Was serdecznie do uzupełnienia pewnej ankiety. O to jeszcze na tym blogu nie prosiłam, jednak w końcu nadszedł ten czas, że chcę świadomie rozwijać to miejsce w sieci dalej, tak, byście to Wy jako czytelnicy, czerpali z niego jak najwięcej przyjemności.


Ankieta zawiera różne ciekawe pytania na temat bloga, zawieranych tu treści/zdjęć, tego co jeszcze mogłoby się pojawić i co najbardziej się Wam podoba. Jest ona oczywiście w zupełności anonimowa, nie potrzebuję zbierać Waszych e-maili czy innych danych. Wystarczy kilka, do kilkunastu minut na jej szczere i poprawne wypełnienie, co dla mnie będzie niesamowitą pomocą w dalszym rozwoju strony, ponieważ zastanawiam się ostatnio nad wieloma aspektami i zauważyłam pewne dane w statystykach, co chciałabym potwierdzić.

Ankietę zamieszczam poniżej:

Gdyby nie działała, TUTAJ jest link.

W komentarzach możecie podzielić się wrażeniami. Tymczasem bardzo Wam dziękuję, że jesteście i że ostatnimi czasy statystyki tak bardzo idą w górę <3 niezmiernie mnie to cieszy. Do napisania ;*

Zobacz także:

1 komentarzy

  1. Fajna sprawa, mam nadzieję że ankieta pomoże! Ja też się biorę za bloga, ale sporo jeszcze przede mną! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki