376 | Ślubny manicure z różowym złotem i Be Delicious! EvoNails + top i baza

Hej! ;)
Ale ten czas szybko leci, prawda? Dopiero co zaczynały się wakacje, a tu już koniec lipca. Ehh dlaczego tak szybko ;( 


Jako, że nadal trwa sezon ślubny, postanowiłam wykorzystać jeden z pięknych kolorów Evo Nails do takiej właśnie propozycji. Be Delicious! #201, idealnie do takiej kreacji się nadaje, a w połączeniu z różowym złotem i bielą, daje niesamowity efekt, delikatny i elegancki.
Jak już wspominałam we wpisie o pięknym efekcie kameleona w lakierze, tym razem również jestem zadowolona z lakieru, który testowałam. Be Delicious! to bardzo delikatny kolor, połączenie beżu i jasnego różu, podchodzi pod ecru. Idealnie sprawdzi się właśnie w stylizacjach ślubnych oraz dla osób, które nie mogą nosić rzucających się w oczy kolorów, np. ze względu na wykonywany zawód.


Myślałam, że będzie to pierwszy taki jasny kolorek w mojej kolekcji, który nałożę dokładnie tylko przy dwóch warstwach. Niestety, jak wszystkie podobne odcienie, potrzebuje dodatkowej, cienkiej warstwy dla wyrównania ewentualnych smug i niedociągnięć. Ma dosyć rzadką konsystencję, dlatego trzeba uważać, by nie pozalewać skórek. 


Postanowiłam połączyć go z efektem różowego złota, który jest niesamowicie modny ostatnimi czasy. Zrobiłam go po prostu kładąc pyłek do efektu lustra, na kolor Pink Peach Milk Semilac. Do całego zdobienia wykorzystałam również biały paint gel NeoNail oraz różne kryształki i ozdoby


Jako bazę i top użyłam również produktów Evo Nails. Base i top coat dostaniecie za 29.99zł/10ml, na stronie producenta. 


Oba produkty sprawują się dobrze, dbają o dobre utrzymywanie się manicuru. Baza chroni przed przebarwieniami, top coat nie żółknie (zawiera filtr UV) i jest bez warstwy dyspersyjnej. Co prawda nie jest jakiś wybitny i szybko pojawiły mi się na nic zadrapania, ale nadal pięknie błyszczał. Odmaczania w acetonie nie sprawdzałam, ponieważ ściągam pazurki frezarką.


Jak podoba Wam się takie zdobienie? Gdyby nie ten kształt, który ostatecznie szybko odrzuciłam :D to pewnie nosiłabym zdobienie z przyjemnością.

I przypominam o ANKIECIE DLA CZYTELNIKÓW BLOGA, z chęcią poznam Wasze opinie o tej stronie ;)

Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych

Anka - SheLazy

9 komentarzy:

  1. Jaki cudny ślubniaczek !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędnie to wygląda! To zdobienie będzie też idealne dla Panny Młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam teraz na paznokciach Be Delicious, śliczny ma odcień! Tylko u mnie w pstrokatym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest cudny, aleee mega zdobienie jest u Ciebie ;p

      Usuń
  4. Mam skojarzenia z bollywoodzkim filmem, w sam raz na jakiś weselny układ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.