375 | Kolekcja lakierów z drobinkami Special Effects Gel Shine - Eveline Cosmetics

Witajcie,
czy wszystkie przerzuciłyście się już na lakiery hybrydowe i żelowe? Nieee, na pewno dużo z Was nadal korzysta ze zwykłych lakierów, ja również czasami jeszcze sobie o nich przypominam. Szczególnie w przerwach od hybrydy lub gdy nie mam czasu zrobić czegoś wyjściowego na pazurkach, a nie chcę chodzić z gołymi. Ostatnio miałam właśnie taki problem, ale szybko znalazłam rozwiązanie w nowej kolekcji lakierów do paznokci Special Effects Gel Shine od Eveline Cosmetics

Lakiery dostałam w paczce z Meet Beauty Conference. Część kolekcji składa się z pięciu neonowych i pastelowych kolorów, które zawierają w sobie różne, mniej lub bardziej delikatne drobinki i shimmery. Kolorki wyglądają bardzo energetycznie i są idealne na lato. Postanowiłam pokazać Wam każdy z nich. Najpierw kilka zdań o ich właściwościach.


Każdy z lakierów ma małą, zgrabną buteleczkę o pojemności 5ml, a ich średni koszt to ok. 9zł, dostępne w większości drogerii i marketach. Pędzelki są dosyć szerokie, zaokrąglone i bardzo dobrze się nimi maluje. Szczególnie gdy macie spore paznokcie, bo jak dla mnie na mały paznokieć pędzelek był za duży :D 


Wszystkie nakładają się dosyć podobnie, mają całkiem dobre krycie, a paznokieć można pokryć już przy dwóch warstwach. Jednak ja nałożyłam trzy, uzyskałam przez to bardziej nasycony kolor i zero smug. Lakiery dosyć długo schły, nie używałam top coatu, przez co jak widać na zdjęciach, musiałam gdzieś dotknąć i są odciski. Na niektórych porobiły mi się też bąbelki, być może to moja wina zbyt szybkiego malowania lub złego przygotowania płytki bez bazy.


Kolorki prezentują się bardzo przyjemnie, nawet żółty nie raził mnie jakoś specjalnie, a co dziwne najbardziej spodobał mi się zielony i klasyka - błękit. Najgorzej wypadł pomarańcz, którego po prostu nie lubię i róż przez bardzo mocno perłowy efekt, "babciny". Zobaczcie przybliżenia na poniższych zdjęciach.

nr 250 - lekko neonowa, trawiasta zieleń z dużym, srebrnym shimmerem
nr 251 - jasny błękit z dużym srebrno-niebieskim, słabo widocznym shimmerem
nr 252 - przybrudzony róż, typowa perła
nr 254 - neonowy pomarańcz, spore, ale mało widoczne drobinki
nr 255 - cytrynowo żółty kolor, srebrna perła

Podsumowując, kolekcja jest całkiem fajna. Każdy z lakierów ma nieco inny rodzaj drobinek, na pewno nie każdemu te kolory przypadną do gustu. Mimo wszystko są średniakami, niczym się nie wyróżniają.


Jak podobają Wam się takie kolory? ;)

Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych

Anka - SheLazy

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jakbym miała wybrać jeden z Provocaterów, które mam to byłby duży problem :d Teraz mam 101 Pink gold i jest mega :D Ale nie wiem czy nie za delikatne dla Ciebie :D

      Usuń
  2. Róż totalnie tam nie pasuje ;D Mi najbardziej podpasował żółty, pomarańczowy i błękitny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym różem to ja nie wiem co oni wymyślili ;D totalnie inna bajka

      Usuń
  3. Nie planuje przejsc na hybrydy. Mam dość problematyczne paznokcie a po drugie Lubie często zmieniać kolory co e przypadku hybryd jest utrudnione. Lubie lakiery z Eweline zwłaszcza serie color Edition. Szybko schna ładnie się rozprowadzaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, z tym mam zawsze problem, szybko mi się hybrydki znudzą u już bym chciała następne, na szczeście nie mam czasu na częste zmiany :D

      Usuń
  4. Kolory fajne, ale bąbelki mi się nie podobają - nie świadczy to dobrze o lakierach. Może jestem staromodna, ale jeszcze nie używałam hybryd :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mam podobne zdanie. co do hybryd, to jeżeli fajnie pracuje Ci się na tradycyjnych to świetnie ;D mi to już średnio idzie haha

      Usuń
  5. Całkiem przyjemne kolory ma ta seria lakierów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam tylko zwykłych lakierów. A te kolorki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Hybrydom w dalszym ciagu mowie zdecydowane "nie" ;) Fajne kolorki, mnie najbardziej urzekły zieleń i błękit 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kojarzą mi się z cukierkami Skittles :D Taka słodka tęcza

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo energetyczne kolorki *_* idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie kolorki mają bardzo fajne :) Też zamierzam o nich napisać, ale póki co czekają na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.