372 | Neonowe azteckie wzory vol. 2

Hej hej! ;)
Wiecie co, udało mi się obronić licencjat, mam  za sobą egzaminy zawodowe, ogólnie witajcie wakacje! Cóż to oznacza? A no że będę się tu pojawiać znacznie częściej, mam już w głowie tyle pomysłów, niech tylko znajdę chwile na ich realizację.


Dzisiaj wpis krótki, tak jak pazurki na z tym zdobieniem, ale któregoś dnia wpadłam na pomysł odtworzenia zdobienia, które wykonałam w 2013 roku, mowa o Neonowym Azteckich wzorach, które bardzo Wam się wtedy spodobały, chociaż nie były wykonane szczególnie perfekcyjnie. Zdjęcie poniżej.


Dzisiaj, gdy moja technika, umiejętności i jakość sprzętu znacznie wzrosły, chciałam sprawdzić, czy podołam. Oczywiście zdobienie dla utrudnienia wykonane również zwykłymi lakierami, nawet niektóre powtarzają się dokładnie z tamtych.




Powiem tak, nie było łatwo, bardzo odzwyczaiłam się od malowania tradycyjnymi lakierami, od tworzenia nimi wzorków to już w ogóle ;D ja nie wiem jak ja wcześniej takie cuda nimi malowałam. Przyznam, że jest to niesamowicie trudne, o wiele trudniejsze niż hybrydą, ale wiadomo każdy od czegoś zaczynał, by ostatecznie przejść do czegoś lepszego.


Lakierów dokładnych nie podam, bo po prostu nie pamiętam. Jednak całość ostatecznie pokryta Seche Vite, by szybko wyschła i pięknie się wygładziła.
Jak Wam się podoba takie odtwarzanie? Może jeszcze któreś ze starych zdobień, z początków bloga, powinnam zrobić na nowo? ;)
Do następnego ;*

Zapraszam na Instagram ZjemCiKlapki, tam jestem aktywna codziennie!


Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych

Anka - SheLazy

13 komentarzy:

  1. Ślicznie :) Wakacyjnie i energetycznie :) No różnicę widać - praktyka czyni mistrza! Dla mnie czy będziesz odtwarzać stare czy malować nowe nie ma znaczenia, bo na pewno wszystkie będą piękne <3 Jesteś mistrzem geometrii <3 Gratuluję zdania licencjatu i egzaminów! :D Teraz zasłużony odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie coś się tak zdziwiłam co te Twoje paznokcie jakieś takie krótkie dziś na blogu ;-D Zdobienie super! Takie odtwarzanie zdobień sprzed lat pokazuje jak duży progres się zrobiło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa to czasami mnie najdzie taka faza na króciaki, ale szybko rosną więc nie na długo ;D teraz znowu zapuszczam xd

      Usuń
  3. W takich momentach widać jaki ogromny krok (a właściwie ogromną ilość kroków) do przodu zrobiłaś! Bardzo duża różnica! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 dokladnie, praktyka czyni mistrza, chociaż do mistrza to mi jeszcze wiele brakuje ;p

      Usuń
  4. Świetne pazurki :) No i gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, ale różnica! :D Zdobienie bardzo mi się podoba <3 Gratuluję licencjatu! Ja we wtorek też się bronię i zaraz wakacje <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i życzę powodzenia również! ;)

      Usuń
  6. Gratuluję! :) Co do zdobienia - bardzo mi się podoba, chociaż nie powiedziałabym, że hybrydy są lepsze. Są inne i tyle :) Ale różnicę w wykonaniu bardzo widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście jednak uważam że są lepsze ;D przede wszystkim wyglądają ładniej i można nimi zdziałać piękniejsze cuda na dłużej, ale to już kwestia gustu ;) oczywiście lakiery zawsze będę uwielbiać

      dziękuję!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.