370 | Minimalistyczne zdobienie z pyłkami Star Dust i hybrydami SPN

Hej hej!


Wiecie że uwielbiam błyskotki, prawda?  No właśnie, dlatego zapraszam dziś na przepięknie mieniące się zdobienie i minimalistyczne wzory z płatkami Star Dust SPN Professional oraz innymi produktami tej marki.


Ahh, jak tylko w pracy pojawiła się nowość, czyli wspomniane pyłki Star Dust, wszystkie wpadłyśmy w szał robienia sobie pazurków z nimi w roli głównej, pokochał go cały skład La Premiere jak i masa klientek. Pyłki te wyglądają niesamowicie na większości kolorków, niestety nie mam dokładnego, ładnego zdjęcia zrobionego aparatem i w tym wpisie również znajdują się tylko zdjęcia z telefonu, dlatego pożyczam ze stronki SPN. Zarówno wspaniale wygląda na ciemnych odcieniach jak czerń, fiolet czy granat, a także na jasnych nudach i pudrowych różach (szczególnie pięknie na 734 Chicka Chicka SPN). 

Pyłków do wyboru jest pięć kolorów, każdy opalizuje nieco inaczej, najbardziej w oko wpadł mi 02 oraz 03 - dają najładniejszy efekt, ale można je do woli mieszać i nakładać rzadko lub gęściej, wcierać w dyspersje albo w top no wipe, nakładać same płatki, albo wcierać jak pyłek... każdy sposób daje nico inny wygląd, dlatego warto próbować, ale efekt za każdym razem jest niesamowity. Na pewno jeszcze pokażę Wam jak prezentują się na innych kolorach, ale muszę poczekać na długie paznokcie ;p
Jeden słoiczek jest dosyć mały, zaledwie 0,5g, jednak pyłek jest bardzo wydajny, potrzeba go tylko odrobinkę. Za taki słoiczek zapłacicie 22zł.


Powiem tak... jestem zakochana w tych płatkach. Na pewno zakupię sobie minimum trzy kolorki do własnej kolekcji, a najchętniej nosiłabym je cały czas tylko w różnych kombinacjach. W tym zdobieniu użyłam tylko produktów SPN Professional: 557 Aubergine, 502 My wedding dress, paint czarny i biały, pyłki zmieszane, top 501, Bonder Base i Frozen Gel.


Pazurki poza błyskiem są minimalistyczne i totalnie w moim stylu ostatnimi czasy. Lubuję się bowiem ostatnio w bardzo prostych zdobieniach, chyba z braku czasu, ale uwielbiam proste linie, najlepiej jedną pojedyncza na środku płytki, do tego jakieś drobne akcenty i delikatny cielisty kolorek lub tak jak tu coś błyszczącego.


Jak Wam się podoba to zdobienie? Ja jestem zakochana, gdyby nie to że musiałam już zdjąć, chętnie nosiłabym cały miesiąc albo i dłużej :D Ahh ta moja faza na fiolety! Dajcie znać co sądzicie o tych pazurkach i do następnego.

Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych

Anka - SheLazy

17 komentarzy:

  1. CUDA!!!! Takie jak te ciemne z białym wzorem mogłabym mieć wszystkie! No mega mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bonder base będę musiała wypróbować ☺☺☺ z Alie chętnie też wypróbuję ale tylko na sobie, jakoś nie mogę się przekonać żeby na kimś używać tych chińskich hybryd 😁😁

      Usuń
  2. Piękne :) Nic bym im nie dodała ani odjęła ;) Wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż nie mogę się napatrzeć! Efekt jest fenomenalny! Cudowny! Sam pyłek robi efekt wow, a do tego jeszcze takie zdobienie! Ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całe zdobienie wygląda niesamowicie <3 ja znam tylko pyłki semilaca

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ps. Nie obrazisz się, jak się kiedyś nieco odpatrzę i zrobię sobie podobne? ;-)

      Usuń
    2. Oczywiście ze nie ;) wrzucam tu moje pazurki także dla inspiracji ;))

      Usuń
  6. Jej, przepiękne są te pyłki! <3 Podziwiam za zdecydowanie się na jeden, dla mnie byłoby to trudne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, sama bym chętnie takie nosiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam oglądać Twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.