368 | Geometrycznie i z błyskiem! (hybrydy Indigo)

Witajcie!

Ahh te upały. Jest cudownie, znaczy sami wiecie - niezbyt przyjemnie, każdy się topi, a podróże nie klimatyzowaną komunikacją miejską to męka... no ale kto nie zgodzi się z tym, że lato to najcudowniejszy okres w roku <3 i nawet mimo tych niedogodności, człowiek aż się cieszy na kolejny dzień i ma więcej energii. Przynajmniej u mnie tak to działa, jeszcze więcej optymizmu przyprawia mi koniec szkoły zaocznej (w końcu wolne weekendy, juhuu!), ukończona praca licencjacka (jeszcze się tylko obronić), pozdawane egzaminy (noo został jeszcze praktyczny z kwalifikacji A.62, zobaczymy co z tego wyjdzie - a może chcecie wpis poświęcony policealnej szkole na kierunku technik usług kosmetycznych i ogólnie egzaminach tam?). Pozostała tylko praca, która mimo, że do najlżejszych, jak by się wydawało nie należy, to jest moją ogromną pasją i sprawia mi tak wiele przyjemności, że czasami tylko czekam, aż następnego dnia będę mogła znów zawitać w salonie.



Tym razem mam dla Was takie o to pastelowo-błyszczące zdobienie na pazurkach. Jest delikatnie i z klasą, ale te błyszczące akcenty, dodają całej stylizacji charakteru, szczególnie folia celofanowa zatopiona na środkowym. Połączyłam tu wszystko co uwielbiam ostatnimi czasy - pastele, negative space, brokat i błyskotki, miętę i błękit oraz folię i kryształki, niby dużo, ale standardowo - udało się wszystko doskonale zgrać.



Zadajecie sobie pewnie pytanie, czego użyłam w tej stylizacji, otóż lista jest długa (o niektórych co nieco opowiem): 
  • Cudowna mięta i błękit z nowej kolekcji Indigo See You Later i Call me a Unicorn (kocham te nazwy!) -  bardzo gęste, krycie super, ale trzeba umieć nimi malować, doskonale się trzymają, a wręcz bardzo ciężko jest je zdjąć acetonem. Kolory mocno napigmentowane, utwardzają się standardowo 30 s w lampie UV/LED.
  • Victoria Vynn Pastel Pink - bardzo jaśniutki, delikatny kolorek, dobry do french manicure, ale także na cały paznokieć (potrzeba 3 warstw), może robić smugi dlatego trzeba dokładnie nakładać. Dosyć rzadki. Wygląda przepięknie, nadaje "zdrowy", mleczny wygląd paznokciom. Nie ma problemu ze zdjęciem acetonem, ani z trwałością.
  • Jogurtowy róż i niebieski, z drobinkami kolorowego brokatu, a także srebrny holo brokat  kolorki z AliExpress, jednak obecnie nie podam ani marki, ani nazwy. Położone 2 warstwy, na bazę z podobnego koloru.
  • NeoNail Pure Black do wzorów, jedna z moich ulubionych czerni, zaraz za 503 z SPN <3 nie za gęsta i może się trochę rozlewać, jednak ma bardzo dobre krycie, szybko się utwardza, nie odpryskuje... wszystko super. Do wzorków za rzadka, ale jak się nie ma painta to daje radę ^^
  • Złoty Metal Manix Indigo, który już na blogu się pojawiał nie jednokrotnie.
  • Top matowy Frozen od  Reformy <3 czyli coś niesamowicie pięknego, najcudowniejszy mat na paznokciach jaki widziałam. Uwielbiam go. Jest bardzo gęsty, jednak dobrze się nakłada. Pod lampą najlepiej trzymać go ok. 2 minutek. Efekt jest idealnie matowy i "milusi" w dotyku. Jedyną wadą jest że mocno się brudzi, przyciąga wszystko co się da, czy to na czarnych czy jasnych pazurkach, ale efekt cudowny. (może chcecie cały wpis o nim?).
  • kryształki, syrenka i folia celofanowa z AliE.
  • top coat 501 SPN.


Spora ta rozpiska, mam nadzieję, że co Was zainteresowało to znaleźliście. Więcej nie ma co przedłużać, tylko oglądajcie zdjęcia, polecam powiększać! ;)




Do następnego, pozdrawiam ;*

14 komentarzy:

  1. Wow! Ależ podoba mi się twoje mani - poprostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kombinacja - niby tyle technik zdobień, a jednak nie wygląda to kiczowato, tylko modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pazurki! Podoba mi się każdy, dosłownie każdy! Razem i osobno <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdobienie - już na zawsze pozostaniesz moim mistrzem łączenia wszystkiego w sensowną całość! A co do lata, to ja je uwielbiam, kocham jak jest 30*C, to chyba jedyna temperatura przy której nie zamarzam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 bardzo mi miło
      ja tak samo, uwielbiam lato

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba! Szczególnie palec wskazujący prawej ręki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w końcu będzie ciepło! geometryczne wzory chyba zawsze będą w modzie, na moich pazurkach gości wlaśnie czerwony semilaczek :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za miłe komentarze <3 jesteście niezastąpione ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie najlepszy matowy top jest z semilaca :D a zdobienie mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.