366 | Geometryczna abstrakcja multikolor na paznokciach

Witajcie kochani!
Ostatnimi czasy sporo się u mnie dzieje, jednak głównie jest to jeden schemat: studia, praca, licencjat i od nowa. W każdym razie cieszę się niezmiernie, że mamy już wiosnę (lato? :D ), jest ciepło, miło, można posiedzieć na dworze i się zrelaksować. Z tej okazji mam dla Was dziś mega kolorowe pazurki! Taaak, jeżeli znacie moje stylizacje, to na pewno już wiecie co się szykuje - mega kolor, dużo wzorów, połączeń, ogólny misz-masz. Zdobienie klasycznie, hybrydowe, na naturalnych paznokciach, z wykorzystaniem przeróżnych lakierów, o czym wspominam dalej. Zapraszam.


Pazurki te, co prawda, nosiłam w kwietniu, ale w związku z tym, że są dosyć intensywne i wakacyjne, to poczekałam trochę z publikacją. Jak widzicie, jest tu wszystko: geometria, multikolor, neony, pastele, drip nails, nawet trochę matu i szczypta brokatu. Popłynęłam z fantazją tym razem :D Jednak nosiło mi się je całkiem przyjemnie, cudownie się czuję w takich "moich" pazurkach, ten styl to już coś, co mnie wyróżnia - hmm, tak mi się przynajmniej zdaje.


Zastanawiacie się zapewne, jakich produktów tutaj użyłam? Z tego co pamiętam (wymieniam tylko te główne): NeoNail Pastel Blue, Pure Black, Paradise Flower, Maui Dream, White Collar, Base, Exotic Banana; Semilac: top mat, top no wipe, Sweet Pink, Neon Raspberry. Także jak widzicie jest elektryzująco, energetyzująco, pozytywnie i może dla niektórych kiczowato ;( alee i tak Wam pokazuję, może się skusicie na wykorzystanie chociaż jednego wzorka z tych 10 ;p.

To by było na tyle, niedługo pojawi się moja relacja z Meet Beauty, w których ponownie miałam okazję uczestniczyć, jednak czy tym razem też mam pozytywne wrażenia, się okaże. Do zobaczenia ;**

Zapraszam na moje media społecznościowe:
FB: ZjemCiKlapki  |  Stylizacja Paznokci Anna Szczęch
Snap: msshelazy
i Insta, gdzie dzieje się zdecydowanie najwięcej! @zjemciklapki



20 komentarzy:

  1. Wow!!! Cudowne pazurki 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś z kolorami. Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez podpisywania bym wiedziała że to Twoje 😁😁 zdecydowanie masz swój wypracowany styl i przez to od razu można poznać Twóje pazurki ale one idealnie do Ciebie pasuja 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jak zawsze ;D staram się trzymać poziom haha

      Usuń
  4. Śliczne, perfekcyjne i takie Twoje <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co w pierwszym momencie pomyślałam, dużo się dzieje. ALe tak patrze i patrzę i stwierdzam, że są wow :) bardzo piękne i charakterne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ;) fakt dużo to się dzieje racja

      Usuń
  6. Niezły mix! Ja lubię takie kolorowe wariacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że komuś rownież się podobają <3 dziękuję

      Usuń
  7. Mix jak zwykle dopracowany i dopieszczony - super!

    OdpowiedzUsuń
  8. woow, nieźle się napracowałaś! ten neonowy semilac masz na kciuku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ;) lub ten neon pink indigo bo na zmianę ich używałam

      Usuń
  9. Twoje zdobienia to czyste szaleństwo! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, jak Ty to robisz, że każdy paznokieć jest inny, ale wygląda to tak pięknie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są. :-)
    Przy okazji, jeśli będziesz miała chwilę, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na moim blogu - każde sugestie i wskazówki są dla mnie cenne. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.