364 | Wiosenny manicure ombre, pikowanie (tutorial) i kryształki

by - 18:58

Hej  ;)
Jak minęła Wam majówka? Ja z chłopakiem spędziliśmy kilka dni w Trójmieście, była całkiem miła pogoda, przyjemnie, odpoczęliśmy i teraz, z dawką świeżej energii mogę się brać do dalszej pracy. A tak serio, to jestem jakoś jeszcze bardziej zmęczona... chyba przez ten dzisiejszy dzień i pogodę w Warszawie (ciemno, mokro, zimno i sennie). 
Dzisiaj mam dla Was wpis z wiosennymi pazurkami. Mani pastelowe, przełamane bielą i przepięknymi kryształkami oraz malowanymi wzorami. Zapraszam do przeglądania zdjęć, inspirujcie się ;*
Do mani użyte zostały m. in.: kciuk - farbki akwarelowe i cienki marker kreślarski do namalowania wzorów mehndi, jak zrobić takie pazurki pokazywałam nawet na filmiku na YouTube.
Ombre wykonane różnymi kolorkami, głównie NeoNail (pastel blue, maui dream, exotic banana, madame butterfly). Biały NeoNail White Collar, a pikowanie robione paint gelem white. Również pokazałam to na filmiku, cały tutorial ;)

Nie będę się dużo rozpisywać na ten temat, po prostu obejrzyjcie zdjęcia. 






 Jak Wam się podoba to mani? I przepraszam za lekko suche skórki, ale wtedy był jakiś trudny okres co do moich dłoni. Do następnego ;*

Zobacz także:

13 komentarzy

  1. Ale mega! Ja jestem zakochana w tych pazurkach <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, na bogato! Najbardziej podoba mi się pikowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak piękne! Pierwsze moje skojarzenie to cukierki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fenomenalne są te paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki. A możesz polecić nocleg w Trójmieście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wiesz my na ostatnią chwilę praktycznie szukaliśmy czegoś przed majówką, więc mieszkaliśmy w pokoju do wynajęcia, 50zł/os/dzień. warunki takie średnie ale i tak było ok ;p

      Usuń
  6. Piękny efekt! Śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przesliczne <3 az poczułam naglą chęć ściągnięcia swojej hybrydy i położenia nowego kolorowego wzoru ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Na bogato, ale wszystko do siebie pasuje - zawsze to u Ciebie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się dzieje na tych paznokciach, ja nie mam tyle cierpliwości, jedyna błyskotka jaką używam to kameleony semilaca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki