361 | Owocowe paznokcie z srebrnym MetalManix Indigo

by - 09:02

Hej <3
Dzisiaj wpis krótki, opierający się głównie na zdjęciach, których też w sumie za wiele nie ma. Nie miałam niestety totalnie czasu na coś ambitniejszego, wybaczcie, ale praca, studia jedne i drugie, do tego jeszcze klientki, prywatne życie i licencjat dają mocno w kość :D ale no tak, sama tego chciałam, przynajmniej przy takim natłoku działań, jestem zorganizowana.
Pazurki te nosiłam dawno temu, w poprzednie lato. Bardzo podobał mi się wtedy ten owocowy motyw, a że nie bardzo wiedziałam z czym go połączyć padło na sreberko i trochę błysku z MetalManix od Indigo
Wzory ręcznie malowane cienkim pędzelkiem i różnymi hybrydami, z tego co pamiętam, wymienić mogę kilka: Semilac Black Brown, Green Canary, Mint; NeoNail Pure Black, White Collar; inne kolory chyba z Bling. Do tego kropelki topu na wzorze No Wipe Semilac.

Nie będę się więcej rozpisywać,
do napisania ;*

Zobacz także:

12 komentarzy

  1. Ale super to wygląda! Sama muszę zrobić na paznokciach coś wiosennego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne połączenie, śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam - jakie soczyste :D I jak zwykle piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają! Kciuk mi się mega podoba :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda! Skąd ja znam tę organizację - wcześniej miałam więcej zajęć, pracowałam i regularnie blogowałam. Odkąd nie pracuję i mam więcej wolnego na uczelni, to jakoś mniej wpisów na blogu się pokazuje haha

    OdpowiedzUsuń
  6. u ciebie już lato na paznokciach :P ja jeszcze jestem przy wiosennym miętowym semilacu :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki