359 | Uroczy zestaw pędzli Banggood.com

by - 19:18

Każda z nas uwielbia piękne i urocze akcesoria, prawda? Ja od tej reguły nie odbiegam, dlatego gdy w moje łapki mogły wpaść kolejne przeurocze i w dodatku różowe pędzle, nie wahałam się ani chwili. Zapraszam na recenzję zestawu 7 pędzelków do makijażu, w przesłodkim metalowym opakowaniu, ze strony Banggood.com.


O przesyłce zupełnie zapomniałam, więc gdy na poczcie odebrałam paczkę, z jakimś tajemniczym metalowym pudełeczkiem, byłam w mega szoku, co to jest :D Jak się okazało, opakowanie pędzli jest bardzo wygodne i świetnie nadaje się np. na podróż lub do torebki na jakieś inne pierdoły, na pewno je wykorzystam, bo co do samych pędzli, mam dosyć mieszane uczucia.


Zestaw zawiera 7 sztuk pędzelków, każdy z nich zapakowany był jeszcze w folię. Pędzelki mają drewniane rączki, są jednak lekkie, włosie jest syntetyczne, każdy pędzel w innym kształcie i przeznaczeniu. Jednak kształty nie są zbyt przemyślane i niektórych na pewno nie wykorzystam. Największy, puchaty pędzel do różu - nie drapie, jest puszysty, całkiem fajnie nakłada się nim róż lub brązer. Płaski pędzel do podkładu - według mnie nie nadaje się on do niczego innego, po za kremem lub maseczką... na pewno nie do podkładu. Dwa pędzelki płaskie do cieni, jedynie do czego dobrze się ich używa to rozmycie kreski lub precyzyjne podkreślenie dolnej powieki. Pędzelek do ust i brwi - te podobają mi się najbardziej i najlepiej pasują do swojego przeznaczenia, są precyzyjne, dobrze nakładają  produkt i są małe, przez co zawsze możecie je mieć przy sobie. Jest jeszcze zwykła pacynka, nic szczególnego, ja najpewniej używać jej będę do nakładania pyłków na paznokcie.


Podsumowując, kilka pędzelków jest fajnych, jednak nie nadają się zupełnie do swojego przeznaczenia, oznaczonego na trzonku... Kolejna wada, kilka jest słabo przycięta i wystają pojedyncze włoski, a jeden rozleciał się (odpadł od trzonka) już po otworzeniu paczki... ale wystarczy przykleić kropelką.


Pędzle możecie zakupić na stronie Banggood.com, za ok. 28zł, atutem jest zdecydowanie darmowa przesyłka, a wszystko odbywa się jak to zwykle, w tego typu, chińskich sklepach internetowych :) Zamawiacie, płacicie kartą lub innymi opcjami, następnie czekacie na przesyłkę w zależności od wyboru nawet ok. 1,5 miesiąca.


Jak Wam się podoba taki zestaw? Ja mam podzieloną opinię, ale na pewno nie zapłaciłabym za nie nawet tych 30zł, mimo fajnego opakowania i wyglądu.
Pozdrawiam ;*

Zapraszam na mój Instagram @zjemciklapki, gdzie znajdziecie sporo zdjęć z codziennego życia, moje pazurki i wiele innych <3 piszcie w komentarzach swoje, chętnie odwiedzę.


Zobacz także:

9 komentarzy

  1. Nie no, nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie prezentuje się ten zestaw pędzli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są i do tego te opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają ślicznie i cena nieduża, ale w pędzle lepiej zainwestować, żeby jakość była bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne, ale nie odczuwam potrzeby posiadana więcej, niż 2 pędzli do makijażu (co innego do paznokci :D ).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki