358 | Relacja z 20. targów Beauty Forum & SPA w Warszawie + swatche wiosennych kolekcji Indigo, Semilac, NeoNail

Witajcie!
Jak może pamiętacie, ostatnio pisałam, że będę na targach Beauty Forum&Spa (odbyły się 11 i 12 marca 2017). Oczywiście nie mogłam ominąć tego świetnego wydarzenia, na którym byłam już pewnie 3-4 razy i za każdym razem jest coraz lepiej. Jeżeli nie miałyście okazji, to zapraszam na relację, dużo zdjęć i swatche najnowszych kolekcji Indigo, NeoNail, Semilac i innych.


Targi te są bardzo dobrze zorganizowane, w tym sezonie podobały mi  się najbardziej, stało się to nie tylko wydarzenie "handlowe" i dla zainteresowanych produktami profesjonalnymi, ale także dla zwykłych maniaczek kosmetyków czy stylizacji paznokci, ponieważ można zapoznać się tam z markami ogólnie dostępnymi i popularnymi jak Golden Rose, Semilac, Indigo, NeoNail czy Ziaja... mogłabym wymieniać w nieskończoność.

Spotkać można było wiele gwiazd (Margaret, Edyta Górniak czy Joanna Krupa), znane blogerki i youtuberki (Red Lipstick Monster, Maxineczkę, Stylizacje, Macademian czy Hanię), znane stylistki paznokci (np. Matka Polka Hybrydowa) czy makijażystki (Ewa Staniszewska). Nie miałam czasu na zachwycanie się pracami każdej z dziewczyn i poznanie ich, tym bardziej że byłam tam tylko po zakupy, ale i tak jestem zachwycona, że część z nich mogłam zobaczyć :D


Targi odbywają się w Warszawie w centrum targowo-kongresowym MT POLSKA, a dojechać tam można komunikacją, na własną rękę lub autobusem do tego przeznaczonym z centrum stolicy, bardzo dobre rozwiązanie i zawsze z niego korzystam, bo odjeżdża on co 30 min.

Hala jest ogromna, ilość osób tam przebywających również, dlatego polecam zakup biletów przez Internet lub przybycie w godzinach popołudniowych. Na powierzchni 10000 km2 mamy do odwiedzenia ok. 260 stoisk różnych wystawców, poczynając od pielęgnacji, stylizację paznokci i rzęs, makijaż, zabiegi gabinetowe, po pokazy i warsztaty, wykłady na różne tematy i mistrzostwa np. w stylizacji paznokci. Ogromna różnorodność marek i produktów, masa promocji i przepiękne stoiska, ale najbardziej byłam zakochana w stoisku Indigo, które za każdym razem zachwyca, w tym sezonie było  obłędnie, kolorowo i wakacyjnie.

Oczywiście ja najbardziej zainteresowana byłam paznokciami i wszystkim co z tym związane, szczególnie nowymi kolekcjami znanych marek jak Indigo, Semilac czy NeoNail, które swoją drogą są przepiękne i z każdej z nich znalazłam jakieś cudeńka dla siebie. Szybki podgląd kolekcji macie na zdjęciach, plus jakieś inne wzorniki.

Dwie najnowsze kolekcje Semilac - Flavours i Dance Flow
Po lewej najnowsza kolekcja NeoNail - Flowersense / po prawej niebieskości

Na dole najnowsza kolekcja Indigo Miami by Natalia Siwiec (czyż te nazwy nie są urocze??)
Indigo i wakacyjne kolorki

kolekcje Victoria Vynn
Każdemu polecam serdecznie to wydarzenie, nie tylko ze względu na zakupy, niektóre niższe ceny czy promocje na produkty, ale szczególnie tę atmosferę, ilość przepięknych stoisk i firm, możliwość zapoznania się z nimi na żywo. Na pewno pojawię się na edycji jesiennej :D Mimo, że te tłumy ludzi mnie przerażają.
Lubicie takie wydarzenia? ;) No i najważniejsze pytanie, jak podobają Wam się nowe kolekcje lakierów hybrydowych?! Ja jestem zachwycona Indigo i NeoNail... ahh tyle piękna, tylko skąd brać na to pieniążki ;p Do napisania ;*

11 komentarzy:

  1. Aniu targi odbywaja sie w Warszawie a nie pod to jeszcze Warszawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa dobrze dobrze już poprawiam ;D

      Usuń
    2. spoko mieszkam w niedalekiej okolicy :)

      Usuń
  2. Nowa kolekcja z Indigo nie robi takiego szału jak pierwsza kolekcja Natalii. Podobne kolory mam już z innych firm, ale na pewno zakupię Miss America i Los Flamingos :D Z Semilaca dostałam obie kolekcje przedpremierowo i 'Dance Flow' bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie osobiście Indigo urzekło ;D chociaż też mam pełno podobnych kolorków, ale ta cała oprawa itd :) co do Semilaca, to obie kolekcje nie do końca w moim guście, ale też nie jest najgorzej ;p

      Usuń
  3. Ja byłam na targach w Poznaniu w zeszłym roku po raz pierwszy i teraz już wiem jakie to genialne wydarzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie byłam jeszcze na targach, myślałam o nich w tym roku,ale... mnie niestety bardzo skutecznie zniechęca to, że paznokciowo królują hybrydy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dobroci. Piękne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie za duże tłumy są na targach... ale już chyba nie przepuszczę ani jednego :-D A kiedyś tak się broniłam :-P
    Na mnie chyba najmniejsze wrażenie zrobiły nowości z NeoNail. Semilac miał energetyczną i spójną kolekcję. Indigo też wypuściło piękne kolorki - nudami jestem oczarowana!
    Natomiast największe zakupy zrobiłam w Inglocie i Słowiance ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam na targach dwa razy, ale jakoś tak te tłumy nie zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.