356 | Niebieskie błyszczące paznokcie hybrydowe (Semilac Glitter Indigo)

Hej  ;)
Moje pierwsze pytanie brzmi, czy wybieracie się na Targi Beauty Forum w Warszawie (11-12 marca), jeżeli któraś z Was byłaby chętna, to można by wybrać się "grupowo", razem porobić zakupy :D dajcie znać w komentarzach. Drugie - czy znacie jakieś fajne triki na prowadzenie FanPage i ogólnie większe zaangażowanie czytelników do działania? Bo kurczę nie mogę Was zaktywizować jakoś ^^
Tymczasem gwiazdą dzisiejszego wpisu jest Semilac #087 Glitter Indigo - jeden z moich nie przemijających ulubieńców, głęboki granat, z masą mieniących się niebieskich drobinek, jest przepiękny <3 Udało mi się wkomponować go w ciekawe zdobienie, trochę zimowe, ale myślę, że po prostu dla fanek niebieskości, będzie idealne.
Pazurki naturalne, ahh uwielbiam taką długość, niestety obecnie króciaki, ale to nic, odrosną. Inne produkty wykorzystane do zdobienia to: biel NeoNail White Collar, czerń NeoNail Pure Black, srebrny NeoNail Glitter Silver, holo brokat, folia celofanowa, cieniutkie tasiemki do zdobień i top no wipe Semilac. Zdobienia wykonane cienkim pędzelkiem.
Ogólnie w pazurkach tych, oprócz pięknego koloru, niezmiernie podoba mi się marmurek na małym palcu. Przez jakiś czas, miałam fazę na negative space i co jakieś mani robiłam, to musiało zawierać chociaż drobny "goły" element. W połączeniu z marmurkiem, uważam, że jest to efekt znakomity! A jak Wam się podoba? Czekam na opinie. 
Zapraszam również na insta @zjemciklapki i Facebooka ZjemCiKlapki nails&beauty BLOG 

Do napisania drogie Panie ;*

19 komentarzy:

  1. Każdy paznokieć inny, ale fajnie do siebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze zapisałaś się na Meet Beauty? :D
    Po drugie pazurki cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak ! ;) i mam nadzieję, że w końcu wpadniesz do Wwa ;p
      dziekuje ;*

      Usuń
    2. Jeżeli mi się uda dostać to planuje się wybrać :-D może w końcu będziemy miały okazję się poznać <3

      Usuń
  3. Zdobionko, kształt, długość - miodzio - uwielbiam Twoje pazurska ;) Nie wybieram się niestety na targi... A jesli chodzi o FunPage to kompletnie Ci nie doradzę... Jestem z tych osób, które mają w nosie liczbę followersów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      ja w sumie też, ale już jak ich mam to chciałam jakoś wprowadzić element atywny na fp ;p ale srednio mi to idzie

      Usuń
  4. zakochałam się! cudowne są, jak ten niebieski <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Marmurkowy paznokieć podoba mi się najbardziej :) A co do FB, też tego nie rozgryzłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię negativa. Tego koloru jeszcze u siebie nie mam, ale za to posiadam Shanghai z Indigo, też granat z drobinkami i uwielbiam ten kolor, więc myślę, że z tym też bym się polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie go obczaiłam, faktycznie jest obłędny <3

      Usuń
  7. idealne! ale jakie długie;D ja bym sobie gałki oczne wybiła zakładając soczewki xd obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza mi się mieć bardzo długie paznokcie i uwierz mi, da się nimi zakładać soczewki :D
      Zdobienie piękne, podziwiam Cię, że każdy paznokieć jest totalnie inny, ale razem tworzą piękną całość :)

      Usuń
    2. hehe :D idzie się przyzwyczaic do wszystkiego ;p

      dziękuję ;**

      Usuń
  8. środkowe, kciuki i małe podobaja mi sie najbardziej!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Piękne paznokcie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz pazury :) granat wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Ale ten tęczowy kciuk, co to go prawie nie widać chyba najbardziej wpadł mi w oko ;-P
    Będę na BF, a co! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.