355 | Chameleon effect za grosze i zimowe zdobienie

by - 09:02

Hej, hej 😚
Już za kilkanaście dni, zawita do nas kalendarzowa wiosna. W końcu! Czekałam na to tyle miesięcy... ale na pożegnanie zimy, która nawet nie była taka zła w tym roku, mam dla Was zdobienie ze śnieżynkami i pięknym efektem kameleon (czy chameleon effect, żuczek, benzynka, sunset... czy jak tam go nazwiecie), czyli duochromowej tafli odbijającej światło, która w zależności od kąta widzenia ma inny kolor. Czy Wy też uwielbiacie ten efekt? Bo ja w zależności od humoru, ale zazwyczaj jestem jego fanką. Chcę Wam pokazać trzy pyłki dające powyższy efekt, które dostaniecie za dosłownie kilka złotych.

Najpierw może zobaczcie tytułowy manicure. Wykonany został głównie: NeoNail Pure Black i Paint Gel White, Semilac Top No Wipe, Top Matt, lakier magnetyczny z Ali (nie pamiętam nazwy), złoty holo brokat oraz pyłek nr. 1 (opisany zostanie poniżej).
Mani bardzo dobrze mi się nosiło, chociaż nie byłam do niego zupełnie przekonana, powstało totalnie bez pomysłu, improwizacja... co jest dla mnie nie zwykłe, bo każdy mani zazwyczaj mam dokładnie zaplanowany i rozrysowany na kartce :D


Pyłek efekt chromu / chameleon effect z Aliexpress



Pyłki te zamówiłam oczywiście z Aliexpress, bo skąd bym miała takie cudowności za grosze. Przesyłka szła ok. miesiąca, co jest przeważnie normą przy zakupach z Chin. Po recenzjach dziewczyn z grup na Fb, znalazłam odpowiednią aukcję, którą serdecznie polecam. Pyłki kupicie tam za ok. 5zł / szt., a do wyboru macie aż 8 kolorów! Moje kolorki to 681, 587, 684. Pyłki dostajecie w ślicznym, kryształkowym słoiczku, ok. 1 gram produktu. Dodana będzie również pacynka, ale bardzo słabej jakości.
www.BornPrettyStore.pl
Pyłki nakładamy najlepiej na czarny lub inny, ciemny kolor, który jest pokryty topem bez warstwy dyspersyjnej. Wcieramy go np. pacynką, rękawiczką, palcem... a następnie przecieramy paznokcie wacikiem bezpyłowym, by pozbyć się zbędnych drobinek. Ostatnim etapem jest przykrycie efektu topem, najlepiej dwiema warstwami (i pamiętajcie o zabezpieczeniu brzegów!). 
Pyłki prezentują się obłędnie, jeżeli dobrze je wetrzemy, nie będzie widać drobinek, tylko jednolitą taflę, która pięknie się mieni w zależności od światła. Podobne efekty (jak nie takie same), dostępne są do zakupu od znanych marek, tylko w o wiele wyższej cenie. Na zdjęciach chciałam ukazać efekt, jaki widać w różnym świetle - dziennym, mocnym ledowym i zwykłym żółtym.
Jak Wam się podobają takie pazurki? Lubicie ten efekt chromu, czy raczej coś mniej rzucającego się w oczy? :D
Zapraszam też na wpis o Lustrzanych Pyłkach za 6zł, również z Ali i równie dobrych. 

Zapraszam również na mój Instagram @Zjemciklapki i FB Zjem Ci Klapki nails&beauty Blog, na którym staram się wrzucać ciekawe zdjęcia, jak nie paznokci, to makijaży, czy fajnych miejsc. 
https://www.instagram.com/zjemciklapki/

Zobacz także:

14 komentarzy

  1. Piękne paznokcie :D
    Ślicznie ozdobione :D

    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, zróżnicowane mani. Zaobserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje paznokcie są zawsze mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie u Ciebie nie było na blogu... Dużo się pozmieniało :) Na lepsze!
    Kocie oko w macie- petarda!
    Pozdrawiam i będę do Ciebie zaglądać nie tylko na insta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pazurki :) Podziwiam za rozrysowanie na kartce, ja zazwyczaj mam ogólny pomysł, albo wyświetlone np. zdjęcie plaży na komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;p
      a ja jakoś tak jak mam z głowy zrobić, to zaraz coś mi nie wyjdzie, bo mi się pomiesza co gdzie, a tak to najpierw wymyślę i na kartkę a potem na pazurki ;p

      Usuń
  6. Fajnie wyszło. Ja już przerzuciłam się na cieplejsze zdobienia. Śnieżynki muszą zaczekać do kolejnego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kształt Twoich pazurków ❤️ Ja bardzo lubię ten efekt, ale żadnego z tego typu pyłków jeszcze nie mam . Faktycznie - w Pl sa drogie a na Ali jeszcze nic nie kupowałam - boje sie, że przepadnę 😜 Tez czesto rysuje na kartce, ale zazwyczaj zdobienia które mam malować farbkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie :)
    Bardzo mi się podobają :D

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pazurki, matowy z top z semilaca jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatni powiew zimy :P a co do pyłków, obiło mi się coś o uszy, ze semilac wypuszcza jakieś nowości, już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki