354 | Szminka Lime Crime Cashmere (podróbka z Aliexpress)

Hej! Jakie plany na piątek i weekend?! ;)
Kilka dni temu pojawił się wpis z matowymi szminkami Lime Crime Velvetines z Aliexpress, możecie tam zobaczyć 6 kolorków, które posiadam, a dziś opowiem o jednym z nich i moim ulubionym - Cashemere!
Jeżeli jesteście fankami ust Kardashianek, to jest to kolorek dla Was. Kolor ten opisałabym jako szary brąz, taki popielaty, z nutą fioletu. Zależy w jakim świetle go oglądamy i przy jakiej karnacji jest noszony. Ja jestem typową wiosną kolorystyczną, czyli zimne tony jak najbardziej do mnie pasują. Obłędnie wygląda jako ombre na ustach z innym ciemniejszym lub jaśniejszym odcieniem, wtedy optycznie powiększa wasze usteczka. 
Co do samej szminki to o sprawach technicznych przeczytacie w jednym z poprzednich wpisów, natomiast co do kolorów, to każdy zachowuje się indywidualnie, dlatego postawiłam na oddzielne posty.
Cashemere miałam okazję kupować dwa razy, również dla przyjaciółki. Szminki kupowałam na Aliexpress, jak dobrze pamiętam, u dwóch różnych sprzedających i kolory niestety się sporo różniły, dlatego przy zakupie uważajcie. Mimo wszystko cena 6zł nie jest wygórowana jak za ten produkt, można szaleć z kolorami ;)
Oczywiście jest to podróbka oryginalnych Lime Crime, a ja nie mam porównania, dlatego wypowiadam się tylko o tym egzemplarzu. Moja szminka nakłada się bardzo dobrze, aplikator jest dosyć precyzyjny, nie musimy używać pędzelka. Pomadka bardzo szybko zasycha, dlatego ciężko jest potem wprowadzić jakiekolwiek poprawki, bo gdy dołożymy warstwę, szminka lubi się zrolować i brzydko zejść z ust (jak widzicie na zdjęciach na górnej wardze, gdzie odbiła mi się na kolczyku ).
Po za super kolorem i mega trwałością, jej wadą są mega wysuszone usta ;( po kilku godzinach mocno się marszczą i nie wyglądają korzystnie, ale można też dołożyć trochę pomadki nawilżającej albo błyszczyka i powinno to złagodzić wysuszenie.
Ja osobiście uwielbiam konkretnie tę szminkę - za kolor, mega matowy efekt, zapach (obłędny, słodki) i cenę za jaką ją kupiłam. Chociaż nie wiem z czego jest zrobiona i skąd pochodzi... w każdym razie nie namawiam Was do zakupu, jeżeli nie chcecie.
Który kolorek chciałybyście następny i czy lubicie zakupy kosmetyków na Ali? Dajcie znać ;**
Do napisania ;)

17 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem przyjemnie ;) Zastanawiałam się na nią, ale na razie się rozmyśliłam ;) Teraz jak patrzę na ten kolorek to znów mam na niego ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest super, i pasuje do tak wielu makijaży <3

      Usuń
  2. Kolor przepiękny <3 Ale niesety wiem jakie są podróbki z Aliexpress i jednak więcej nie zamówię. Cena niska, ale najbardziej przeszkadza mi to ekstremalne wysuszenie ust :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak niestety to jest ich mega wada ;( ja też na co dzień raczej nie używam takich szminek tylko jak wiem że mam usta w dobrej kondycji ;)

      Usuń
  3. Też ją posiadam i mam takie samo zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie zamawiałam na Ali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam serdecznie! można tam znaleźć masę fajnych rzeczy za grosze, już nie mówię nawet o kosmetykach a np. skarpetkach, rzeczach biurowych, ozdobach do włosów, biżuterii itd ;D

      Usuń
  5. Uwielbiam zakupy na Ali :) a ta szminka jest obłędna :) na pewno wpadnie w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja trafiłam na jakiś bardzo kiepski egzemplarz, moja jest bardzo ciemna i na dodatek tworzy się z niej skorupa, która odpada kawałkami z ust...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu no właśnie o tym mówiłam ;( ciężko wiedzieć co się trafi, chyba największa wada zakupów na Ali

      Usuń
  7. Kolor przepiękny :) uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminka prezentuję się naprawdę fantastycznie. Poza tym uwielbiam Ali.
    Ps. Interesujący blog, oczywiści zostaję tu na dłużej.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.