353 | Efekt lustra za 6zł! Zdobienie hybrydowe NeoNail

Witajcie,
pamiętacie szał na lustrzane paznokcie, który miał miejsce kilka miesięcy temu? Na pewno też byłyście zauroczone tym efektem, a pełno nowości różnych marek na rynku, nie pomagało w podjęciu decyzji o najlepszym dla nas pyłku. Ja postanowiłam ochłonąć i zamówiłam sobie pyłek z Aliexpress, licząc, że sprawdzi się podobnie jak drogie pyłki znanych marek. Nie zawiodłam się!
Dzisiejsze zdobienie w odcieniach szarości, bardzo eleganckie i odpowiednie dla wielu osób. Połączenie matu i efektu lustra dało obłędne połączenie. Nie mogłam oczywiście poprzestać tylko na nudnych kolorach, dlatego pojawiła się biel, marmurek i wzorek z połyskującego szronu.
Wykorzystane produkty to lakiery NeoNail Silver Gray, Pure Black, Collar White, NeoNail White Paint Gel. Dodatkowo wspomniany wyżej pyłek srebrny efekt lustra, o którym poniżej dowiecie się więcej.






































PYŁEK EFEKT LUSTRA SREBRNY

Zakupiłam dwa kolory lustra z TEJ aukcji sklepu Born Pretty- złoty i srebrny. Niestety jak złoty okazał się totalną klapą, tak srebrny jest super. Po ok. miesiącu paczuszki do mnie dotarły. Pyłki są w małych, plastikowych opakowaniach, mamy tam podobno ok. 1g produktu. W opakowaniu dostajemy również pacynkę do nakładania, ale jest bardzo słabej jakości, lepsze są takie lateksowe. Jeden słoiczek kosztuje ok. 6zł! - nie uważacie, że to super cena w porównaniu ze znanymi markami?? A efekt taki sam. 
Źródło: Sklep BornPrettyStore.com 
Pyłek nakładam na top no wipe, wcieram odrobinkę pacynką, wycieram suchym wacikiem bezpyłowym i nakładam dwie warstwy topu. Całość obłędnie się błyszczy, odbija niesamowicie, jak lusterko. Nie widać drobinek, chyba że tak ja ja, na jednym paznokciu zrobiłam błąd za długo trzymając top w lampie i potem nie chciał się pyłek trzymać paznokcia. Srebrny pyłek polecam z całego serca <3 natomiast złoty totalnie sobie darujcie, jak by go nie nakładać wychodzi matowy, brzydki, nic nie odbija fuj.
Jak może zauważyłyście, wraz z kolejnym powrotem postanowiłam wprowadzić zmiany na blogu. Wizualne ale też w treściach, postaram się jeszcze lepiej i częściej pisać, robić lepsze zdjęcia. Chcę by ten blog odżył. Napiszcie czy nowy szablon Wam się podoba i czy Wszystko się dobrze wyświetla, ewentualnie co poprawić. I dajcie znać jak te pazurki ;*

8 komentarzy:

  1. bardzo ladne pazurki, szablon mi sie podoba i czekam na wiecej postow

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z matem i marmurek to normalnie mistrzostwo!<3 A jak cudownie się komponują razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdobienie <3 Jeżeli kiedyś nauczę się robić takie piękne esy-floresy (:D) to zainspiruję się Twoim dziełem na wesele koleżanki :D Jeżeli pozwolisz, oczywiście ;) No i sporo dobrych opinii słyszałam o różnych przyborach do manicure hybrydowego z chińskich stronek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :**
      Wbrew pozorom zdobienie bardzo latwe :))
      I oczywiscie mozesz sie inspirowac ile chcesz :)

      Usuń
  4. Chyba czekam na ten sam produkt :) mani piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt lustra robi ostatnio furorę! tez bardzo go lubię ale mam z semilaca bo jest mega drobniutko zmielony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.