351 | Queen of the senses - eleganckie połączenie klasycznych kolorów

by - 19:15

Hej kochani!
Zapraszam na spontaniczny wpis, dzisiejsze pazurki nosze aktualnie i chciałabym Wam pokazać to klasyczne i eleganckie hybrydowe połączenie czerwieni, czerni i bieli, ze srebrnymi akcentami. Uważam, że ta stylizacja wygląda nie tylko bardzo elegancko, ale też zmysłowo, jak to z czerwienią bywa ;) stąd też jej nazwa. 
Pazurki naturalne, byłam z nich niesamowicie dumna, do czasu gdy dziś nie złamałam wskazującego ;( ale to nic, przecież mamy hybrydy do przedłużania. Stylizacja ta powstała z myślą o konkursie, w którym biorę udział, jednak jest to konkurs na liczbę głosów, więc jak bym się nie starała i tak znajdą się osoby z większą ilością lub wbijające głosy na różne dziwne sposoby... ale o tym na końcu posta.


Wykorzystane produkty to hybrydy NeoNail Coral Red, White Collar, Pure Black, Glitter Silver zmieszany z holograficznym brokatem oraz kryształki a'la swarovski z Aliexpress. 
Całość wykonana oczywiście samodzielnie, przy użyciu cienkiego pędzelka. Ostatnimi czasy jestem zakochana paznokciami w stylu negative space, więc i tutaj pojawiły się takie elementy na wskazujących i serdecznych.
Jeżeli zdobienie Wam się podoba to będę bardzo wdzięczna za głosy w KONKURSIE NeoNail, w którym są niesamowite nagrody. Wystarczy że wejdziecie w poniższy link:


Następnie potrzeba zalogować się na stronie, może to być przez FB lub maila, oczywiście odznaczcie wszystkie niepotrzebne subskrypcje. Ostatnią rzeczą jest kliknięcie pod filmikiem przycisku GŁOSUJ. Z góry dziękuję za każdy oddany głos <3

Do napisania ;**

PS. Byłam ostatnio kilka dni w Budapeszcie, jako studentka Turystyki spędziłam tam kilka intensywnych dni na zwiedzaniu. Czy byłybyście zainteresowanie wpisem, w którym pokazałabym ciekawe miejsca, tanie rozwiązania, noclegi itd? ;) dajcie znać w komentarzach

Zobacz także:

9 komentarzy

  1. Zagłosowałam ;-) Nie lubię konkursów na ilość głosów, bo nie zawsze wygrywa wtedy faktycznie dobre zdobienie - przeważnie wygrywa ten, kto ma więcej znajomych.

    Zdobienie świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są! Ty wiesz, że ja uwielbiam Twoje pazury <3 Chociaż czy ja wiem, czy one są takie klasyczne :D Raczej szalone! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Zaraz zaglądam na stronę konkursową! Chociaż przyznam, że tego typu konkursy na ilość głosów są dość niesprawiedliwe, bo zazwyczaj wcale nie wygrywa najlepsza stylizacja! POWODZENIA ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie drapieżne pazurki,podobają mi się kciuki ''ala królowa śniegu'' <3

    Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jakie dlugie ale i zdobienie robi wrazenie

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze gdy nie wiem, jaki kolor wybrać, stawiam na klasyczną semilacową czerwień i po problemie :D
    bardzo chętnie przeczytam post o Budapeszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, dużo się dzieje :) ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobienie! Bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki