350 | Mix zdobień świątecznych - paznokcie hybrydowe

by - 08:30

Hej Dziewczyny!
Jak to ja, miałam Wam wrzucać posty z moimi propozycjami świątecznych mani, żebyście mogły się czymś zainspirować... a wyszło jak zawsze na ostatnią chwilę. Swoje pazurki pokażę w Następnym wpisie, a dziś taki mix kilku zdobień, które robiłam w ostatnich dniach moim klientkom.
Poniżej kilka moich propozycji świąteczno-zimowych. Do każdej stylizacji starałam się wypisać produkty, których użyłam. Mam nadzieję, że może kogoś zainspirowałam na ostatnią chwilę i jeszcze zdążycie wykonać sobie piękny manicure. Tymczasem zapraszam na mój fanpage, gdzie znajdziecie jeszcze więcej inspiracji! Stylizacja Paznokci Anna Szczęch. Podobne pazurki możecie wykonać nie tylko hybrydami, ale także zwykłymi lakierami, więc do dzieła Drogie Panie!


Każde ze zdobień malowane cienkim pędzelkiem. Wszędzie baza NeoNail, top No Wipe Semilac.

1. Bardzo świąteczny manicure, jeden z ulubionych kolorów klientek NeoNail Wine Red, wzory wykonane bielą tej samej marki White Collar. 


2. Pomysł przyniesiony przez klientkę, zielone choineczki i kolorowe światełka na czarnym tle. NeoNail Pure Black, My Lolita, Exotic Banana, Bling 27.


3. Coś dla mniej szalonych kobiet, elegancko i z klasą, tradycyjne świąteczne połączenie czerwieni i złota. Semilac Legendary Red, pyłek Metal Manix Gold Indigo, biały wzór NeoNail White Collar.


4. Mroźne połączenie kolorów i wzorów na paznokciach przyjaciółki. Granatowy holo brokat z Aliexpress, srebrny Metal Manix Indigo, niebieski kameleon Aliexpress, wzory biały NeoNail White Collar


5. Na koniec coś klasycznego czyli chyba ulubiony kolor klientek Semilac Burgund Wine, zresztą ja również go uwielbiam, jest obłędny! A do niego mała, subtelna śnieżynka na serdecznym wykonana bielą NeoNail White Collar

Które zdobienie jest najbardziej w Waszym guście? ;)  Czekam na opinie i komentarze. Następny post już w sobotę. Buziak i miłego sprzątania, gotowania i ogólnego przygotowywania się do świąt!

Zobacz także:

12 komentarzy

  1. Ale cudeńka ;) Piękne są te choinki na pierwszym i drugim od końca mani ;) Takie prawdziwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie robisz kochana ❤ ja już tydzień przed świętami się zabieralam do zrobienia i niestety do dziś tego nie zrobiłam 😂

    malaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. semilac z ostatniej stylizacji również jest moim ulubbionym kolorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodki reniferek, ten top z semilaca jest świetny ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 4. to coś dla mnie ;) uwielbiam jak się dużo dzieje na pazurach

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix nie tylko na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to prawda, super to wszystko wygląda. Ja również lubię jak jest sporo na paznokciach.
    Fajnie oderwać się od rzeczywistości i powchodzić na blogi. U mnie akurat nie jest za ciekawie.
    Dlatego potrzebowałam adwokata, ale na szczęście znalazłam tak dobrego, że raz dwa rozwiązał mój problem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki