349 | Pink queen nail art - paznokcie hybrydowe

by - 23:45

Witajcie, 

jak tam zaczął Wam się grudzień? U mnie fatalnie, te trzy dni miałam momentami tak beznadziejne, że to szkoda słów. Jednak nie będę Wam tu narzekać ;) Dzisiaj manicure, sprzed około trzech, czterech tygodni. Pazurki oczywiście naturalne, potem niestety musiałam skrócić ze względu na szkołę kosmetyczną, ale nie ma tego złego, bo na święta i sylwestra akurat będą już dosyć długie. 
Wybaczcie za odrost, ale nie miała wtedy czasu na zrobienie fajnych zdjęć i zebrałam się dopiero jakoś tydzień po zrobieniu mani.

Pazurki jak widzicie iście księżniczkowe! I o to chodziło moi mili ;p uwielbiam takie błyszczące kombinacje na pazurkach, na pewno to wiecie, jeżeli trochę mnie podczytujecie. 
Do tego mani użyłam z tego co pamiętam: NeoNail hard base, White collar, Glitter silver jako podkład pod brokat i My lolita jako podkład pod różowy brokat. Do tego wspomniane właśnie brokaty, srebrna mieszanka holograficzna Sun Flower i róż z Aliexpress (pyłki pojawiły się kilka postów wcześniej TUTAJ), folia celofanowa również z Alie oraz pyłki syrenki. Jasnty róż Sweet Pink, Top coat no wipe Semilac.
Bardzo przyjemnie nosiło mi się to mani, szczególnie brokat, w którym się zakochałam, tak wspaniale się mienił na pazurkach, że najchętniej wszystkie bym takie miała i wydaje mi się, że niebawem takowe zrobię <3 były fantastyczne. Na insta wrzucałam filmik więc zapraszam 

Dziewczyny, a Wam jak się podoba takie mani? Jesteście za tyloma błyskotkami na raz? Czy raczej podchodzicie do paznokci bardziej z elegancją i preferujecie jeden kolorek, ewentualnie mały wzór? Niebawem pojawi się u mnie przynajmniej kilka świątecznych zdobień, może uda mi się Was zainspirować by zaszaleć na święta !

Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

17 komentarzy

  1. Ten brokat rzeczywiście pięknie się błyszczy :)
    Fajnie wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie błyskotki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie ! od razu takie pazurki kojarzą mi się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty kochana wiesz, że jestem zakochana w Twoich pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne paznokcie, takie w sam raz na lato ;) obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to jdnak sroka jestem :P super!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale błysk :D u mnie na studiach teraz same zaliczenia więc tez mam gorszy okres ale zamówiłam sobie semilaca na pocieszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne pazurki. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor. Najbardziej w hybrydzie podoba mi się połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne <3 Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki