348 | Kredka do ust Bell Hypoallergenic #1 - intensywny róż

by - 23:49

Hej,
dzisiejszy wpis dla odmiany nie poświęcony paznokciom, jednak też interesujący. Jakiś czas temu, dosyć spory, zakupiłam cudny, różowy odcień pomadki Bell Hypoallergenic Intense Colour Moisturizing Lipstick nr 1, Zapraszam na recenzję.

Produkt ten jest w postaci kredki do ust, dosyć grubej i niestety po jakimś czasie niezbyt praktycznej do rysowania ust bez użycia pędzelka. Kredka szybko się tępi, jednak nie temperujemy jej, wystarczy wykręcić, jak zwykłą pomadkę,

Mój kolor o numerku 1, jest odcieniem bardzo intensywnym różowym z nutą fioletu, idealnym na lato, ale nie tylko. Ja takie wesołe kolory szminek lubię również jesienią i zimą, by nieco rozjaśnić twarz, a nawet polepszyć humor, przy słabej pogodzie. Kolor ładnie podkreśla biel zębów i ją wydobywa, ze względu na wspomniane niebiesko-fioletowe tony.
Ogólnie pomadka ma formułę mocno kremową, nie wysusza naszych ust, ale też specjalnie nie nawilża. Usta nie są popękane, jednak ze względu na swoją kremową konsystencję może zbierać się w zmarszczkach. Dosyć mocno się błyszczy.
Pomadka utrzymuje się całkiem dobrze jak na produkt tego typu, nie matowy. Co prawda po każdym posiłku wymaga poprawienia i na pewno nie damy w niej całusa, nie zostawiając śladów, jednak ściera się dosyć równomiernie, jedynie na brzegach nieco może się rozmazać, warto użyć konturówki w podobnym kolorze. Cena kredki to około 16zł i znajdziecie ją w większości drogerii.
Całkiem lubię tę kredkę, jednak obecnie wyparły ją z mojej kolekcji wszelkie matowe produkty, które są po prostu wygodniejsze i bardziej mi się podobają. A Wy lubicie produkty matowe czy właśnie takie, kremowe? ;) 
Do napisania ;*

Zobacz także:

15 komentarzy

  1. Nigdy nie zwróciła mojej uwagi, a kolor jest naprawdę piękny :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mnie też opakowanie nie zrobiło wrażenia, ale kiedyś przypadkowo kupiłam i stała się ulubieńcem ;)

      Usuń
  2. Kolor rzuca się w oczy ;-) świetnie wygląda! Choć przyznam że sama ust nie maluję na mocne kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kolorek dosyć mocny. ale czasami warto zaszaleć, dla mnie takie odcienie na dzień to norma ;)

      Usuń
  3. piękny kolor:) nigdy nie zwróciłam na nią uwagi a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woo ale fajny! Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pasuje do Ciebie ten kolor :) mega !!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mocny kolor, nie dla mnie, ale Tobie w takich super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor:) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny ten róż! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki