347 | Summer rainbow nail art - tutorial wideo

Witajcie!
Chciałam Wam dzisiaj pokazać manicure hybrydowy może nie na tę porę roku, ale za to świetnie polepszający nastrój. A wszystko dzięki swoim cudownym kolorom i palmowym wzorom. Paznokcie typowo letnie i wakacyjne, ale mimo wszystko tutorial może się komuś przyda.

Pazurki nosiłam pod koniec wakacji. Świetnie się wtedy wspasowywały swoimi kolorami i abstrakcją. Pazurki naturalne, manicure wykonany lakierami hybrydowymi marki NeoNail i Semilac. Do tego użyłam również pyłków syrenki Indigo, Sun Flower; kolorowych proszków akrylowych oraz glitterów. 
Poniżej kilka tutoriali do poszczególnych pazurków. Zapraszam na mój kanał na YouTube MsSheLazy.
Tutorial na poziomy gradient lakierami i palmy

holograficzne pyłki z Aliexpress oraz azteckie wzory

gradient kolorowymi proszkami akrylowymi z brokatem

A teraz zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć. 







Jak podobają Wam się takie kolorowe zdobienia? ;) Pozdrawiam.

17 komentarzy:

  1. Cuda!<3 Uwielbiam twoje pazury bo zawsze mi humor poprawią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za oknem śnieg, a na Twoim blogu palemki - co za odskocznia od jesienno-zimowej codzienności ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trzeba trochę poprawić nastrój ;D

      Usuń
  3. TY zawsze stworzysz tak piękne i oryginalne wzory że szczęka opada :) cieszę się że wprowadziłaś trochę lata w tą zimną jesień ;p bo tak szaro i ponuro tu... yhh cudeńka !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny energetyczny mix. Strasznie Mi się podoba, zwłaszcza palemki. Zaciekawiłaś mnie tymi pyłkami holo, ostatnio zamówiłam z Ali chameleony i niecierpliwie czekam aż dojdą. Uwielbiam aliexpress ale ten czas oczekiwania mnie dobija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja cameleony już dostłam i są super więc warto czekać ;)

      Usuń
  5. Jak nie przepadam za zdobieniami "każdy paznokieć inny", tak Twoje niesamowicie mi się podoba! Tutaj po prostu wszytko do siebie pasuje - a to rzadkość :-P Świetne, świetne, świetne zdobienie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! ;) jakoś tak mam że każde zdobienie jest u mnie w podobnym stylu: każdy pazurek swoja bajka, ale całość jakoś tam się zgrywa. ;) bo zazwyczaj nie mogę się po prostu zdecydowac ^^

      Usuń
  6. Tyle się tu dzieje, a mimo wszystko ładnie się to ze sobą zgrywa - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dodać, nic ująć. Pazurki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.