346 | Glass effect nails (tutorial) + swatch BlueSky PCH15

by - 12:26

Witajcie ;)
Pora ponownie odezwać się na blogu, więc dziś przychodzę do Was z krótkim tutorialem na efekt rozbitego szkła na pazurkach czyli tzw. glass effect, który zapewne już wszystkim jest dobrze znany. Do tego chciałam pokazać Wam przepiękny lakier hybrydowy BlueSky PCH15. Zapraszam do czytania.

Zacznę może od lakieru. Jakiś czas temu udało mi się zając jedno z miejsc w konkursie na Letnie Paznokcie hybrydowe organizowanym przez BlueSky i Alicję, w kategorii profesional pro. Bardzo się ucieszyłam, że dzięki temu będę mogła przetestować te zachwalane przez Alicję lakiery. Oczywiście na pierwszy wybór bezkompromisowo poszedł wspomniany PCH15. Nie bardzo miałam jakikolwiek pomysł na paznokcie, więc po prostu urozmaiciłam je ozdobami w postaci folii celofanowej i kryształków.


Ten niezwykły kolor pochodzi z kolekcji PCH czyli odcieni eleganckich, które charakteryzują się lekkim perłowym połyskiem i drobinkami srebrnego brokatu. Odcień ten jest niesamowicie głęboki, a dzięki tym holo drobinkom nabiera niemal trójwymiarowego charakteru. Nakłada się bardzo dobrze, do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, ale ja chciałam jeszcze bardziej podbić kolorek dodając pod spód i na inne paznokcie fiolet Semilac 036. 

Do utwardzenia lakieru wystarczy standardowo 2 minuty w lampie UV lub 30 w Led. Zdejmował się również bez problemów, po spiłowaniu top coatu reagował na aceton i nie było z nim żadnego problemu.
TUTORIAL NA YOUTUBE

Piękny granatowo-fioletowy kolor dopełniłam kawałkami folii celofanowej z Aliexpress oraz kryształkami z BornPretty Store. Całość obłędnie prezentowała się w słońcu lub świetle, mieniąc różnymi kolorami, natomiast w świetle dzienny mani wyglądało spokojniej i elegancko. Wszystko starałam się uchwycić na zdjęciach i filmiku. Powyżej macie tutorial jak zrobić cały mani krok po kroku. Zapraszam również do subskrypcji będzie mi bardzo miło!

Inne użyte produkty to baza NeoNail, top coat Semilac No Wipe, piękny żelkowy fioleik Semilac 036.

Jak podoba Wam się taki manicure? Lubicie błyszczące połączenie z eleganckimi kolorami? Zapraszam do wyrażania swojej opinii oraz do wbijania na inne moje media, linki macie w kolumnie obok ;) Do napisania ;*

Zobacz także:

16 komentarzy

  1. Super pomysł ;) Bardzo ładnie to wygląda. Masz śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne! :) podobne robiłam kiedyś mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega on jest! A Ty mnie nie kuś, bo ja na razie mam nie kupować więcej nowych kolorów, bo jużnie mogę kuferka unieść- jest cięższy ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no u mnie też ciężko, ale on jest cudowny <3 polecam

      Usuń
  4. Wow ładne :) w sumie zmieniam zdanie niebieski jest zaje...bisty :* Taki w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow ale byłysk ;) ja często lakierów z brokatem nie noszę, ale w jak już to w tej kategorii najczęściej wybieram mojego srebrneo ulubieńca z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Manicure zdecydowanie w moim guście i robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ładne :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie błyszczą :) cudny efekt pociętej foli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam błysk :) Bardzo ciekawe, nieoczywiste zdobienie. Naprawdę mi się podoba. Lakier jest przepiękny, a folia celofanowa dodaje tego czegoś. Robiłam raz glass efect i wiem, ile jest z tym roboty, więc tym bardziej podziwiam ;)
    Masz świetne tło bloga!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo ;)
      tak jest z tym trochę zabawy, ale zawsze warte efektu! ^^

      Usuń
  10. Bardzo łany manicure! Zazdroszczę takich umiejętności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki