345 | Tutorial 3D nail art ornament - zdobienie strukturalne Semilac/NeoNail

Witajcie,
chciałabym Wam dzisiaj pokazać pazurki, które obecnie mam i już tylko odliczam dni żeby zmienić, bo odrost spory :D W każdym razie zapraszam na zdobienie strukturalne lub jak kto woli strukturowe wykonane hybrydami Semilac i NeoNail.

Zdobienie wbrew pozorom jest bardzo proste w wykonaniu i potrzebujemy jedynie pomysłu, kilka kolorów hybryd (lub lakierów, na nich też da się uzyskać podobny efekt) i cienki pędzelek. Jak dokładnie manicure został wykonany pokazałam na filmiku.


Swoją drogą zapraszam do subskrypcji i komentowania, mam już wiele pomysłów na filmiki, takie uzupełnienie bloga ;)
Swoje pazurki wykonałam za pomocą kilku kolorów oraz pyłków Metal Manix Indigo -> TUTAJ filmik i ich prezentacja. Użyte lakiery to: NeoNail Pure black, White Collar, Pastel Blue, Summer Mint, Natural Beauty, My Lolita, Aurora Glow. Semilac Base Coat, Top Coat No Wipe, Lazure Dream, Blue Lagon, Lovely Mickey, Violet Cream

Zdobienie wykonane cieniutkim pędzelkiem, trochę wprawy, cierpliwości i mamy prześliczne pazurki. Świetny mani na jesień, jeszcze gdy damy bardziej jesienne kolory - myślę że będzie prezentować się wyśmienicie.

Jak Wam się podoba? Robiłyście już taki mani u siebie, a może w ogóle nie leży w Waszym guście, z chęcią poczytam opinie. Do napisania ;*

24 komentarze:

  1. Ty to jesteś agentka! Potrafisz pomieszać wzory kolory srebro złoto i wszystko razem i genialnie wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje <3 a no jakoś tak u siebie zawsze coś wykombinuję

      Usuń
  2. Rewelacja! Super pomysł z dwoma kolorami :) Gdybym używałam hybryd na pewno bym się skusiła na odwzorowanie tego zdobienia :) no i uwielbiam nazwę Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! ;) na lakierach też spokojnie można coś takiego zrobić, wydaje mi się że nie ma problemu ;p

      Usuń
  3. o ja cię... genialne to połączenie, złoto, srebro, róż, błękit... niby wszystko na raz, ale jednak pasuje do siebie i tworzy spójny manicure, pozazdrościć talentu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam teraz zdobienie strukturalne na paznokciach tylko w wersji uboższej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. marzę o takim zdobieniu, w Twoim wykonaniu jest perfekcyjne ! Na pewno będę próbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ! na pewno w Twoim wykonaniu będzie prezentować się jeszcze lepiej ;p

      Usuń
  6. Widze ze użyłas moje ukochanego koloru semilaca Lovely Mickey <3 Zazdroszcze talentu do malowania takich wzorków ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Srebrno-niebieskie spodobały mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Srebrno-niebieskie spodobały mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne mani, lece obczaić yt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wzorki artystyczne, ładnie wyglądają
    zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com/ , odwdzięczam się tym samym

    OdpowiedzUsuń
  11. A moją uwagę przykuły skórki, bardzo ładne. Wycinasz czy odsuwasz? : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.