344 | Dzienny smokey eye paletą Sephora To Go

Hej !
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam coś w temacie makijażu i przedstawić paletkę To Go Naturele&Intense od Sephory. Jako, że w temacie cieni jestem laikiem, to mój makijaż nie będzie zachwycający, ale kilka słów o palecie mogę Wam zdradzić.

Paletę dostałam w prezencie od bratowej, nie byłam najpierw przekonana, czy w ogóle jej użyję, ale jak się okazało jest bardzo pomocna przy szybkim makijażu!
 

Produkt jest okrągły, mały i poręczny. Po otwarciu zobaczymy lusterko oraz cztery cienie, róż i dwa błyszczyki do ust. Róż i cień w kolorze czarnym i najjaśniejszy to moi ulubieńcy, natomiast błyszczyków za wiele nie używałam, wydają mi się  nie praktyczne i wolę matowe, bardziej intensywne pomadki. 
Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, szczególnie czarny matowy, jedno dotknięcie wystarczy by nadać makijażowi głębi. Jasny ślicznie rozświetla kąciki oraz nadaje się pod łuk brwiowy, pięknie się iskrzy. Dwa pozostałe cienie czyli jasno brązowy i jasno szary są błyszczące, nie używam ich zbyt często, ale makijaż ze zdjęcia został wykonany właśnie przy ich użyciu. Róż ma piękny, jasny odcień, świetnie ożywia twarz.
Do tego makijażu użyłam jeszcze eyelinera prawdopodobnie Wibo oraz tuszu do rzęs żółtego z Lovely - zawsze zapominam nazwy ;D
Polecam tę peletę, świetnie nadaje się np. na podróż lub gdy szybko chcemy wykonać ładny makijaż. Pozdrawiam.

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.