343 | Jesiennie z NeoNail Wine Red i Indigo Metal Manix Gold !

by - 08:23

Witajcie!
Za oknami mega gorąc, w kalendarzu niebawem jesień, dlatego dziś chcę Wam pokazać nieco jesienne zdobienie z użyciem moich ulubionych hybryd NeoNail oraz cudownego pyłku Indigo Metal Manix. Zapraszam.

Post mam nadzieję opublikuje się tak jak ustawiła, ja tymczasem jestem już na zajęciach w szkole zaocznej, oczywiście niestety pierwszy weekend już dziś ;( Tak bardzo mi się nie chciało, że szkoda gadać, no ale cóż. 

Wracając do manicure, nosiłam go kilka tygodni temu. Po dużej dawce kolorów i neonu naszło mnie na coś bardziej stonowanego i eleganckiego. Burgund i złoto wydało mi się idealnym połączeniem <3 Co Wy myślicie na ten temat? Nie często noszę paznokcie tylko w dwóch kolorach, ale tym razem byłam mega zadowolona z efektu.
W roli głównej lakier hybrydowy NeoNail Wine Red #2617-1 o pięknym bordowym kolorze, nie zbyt brązowym, ale też nie czerwonym - coś pięknego i idealnego na jesień, obłędnie wygląda w macie. Co do samego lakieru to jak najbardziej polecam, uwielbiam markę NeoNail i na pewno na najbliższych targach obkupię się w jakieś cudeńka. Kolorek nakłada się idealne, do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw, dobrze utwardza się w UV 2 min, led/uv 10s. 

Kompozycję dopełniłam złotem, głównie kryształkami i ozdobami z BornPretty Store oraz Aliexpress, ale także złotym Semilac Gold Disco. Nie zapominam też o całym złotym pazurku pokrytym pyłkiem Indigo Metal Manix Gold. Mam oba kolorki i bardzo lubię, nie jest to co prawda efekt lusterka, ale w ten też ma nadzieję zaopatrzę się na targach, bo Aliexpressowy odpowiednik niestety nie podołał albo nie umiem go nakładać ;( 
Pyłek jest w małym opakowaniu, ale starcza go na wieki. Na warstwę dyspersyjną koloru nakładałam i wcierałam go silikonową pacynką, następnie lekko polerowałam. Usunęłam szczoteczką nadmiar i pokryłam topem no wipe Semilac. Efekt zawsze mnie urzeka <3 Jak wiecie uwielbiam wszystko co się świeci.

Jak podobają Wam się takie pazurki? Co do długości no to kwestia gustu, ja uwielbiam długie więc dopóki jakieś wyższe czynniki nie blokują mi ich posiadania to takie mam. Oczywiście to moje własne naturalne, cieszę się niesamowicie że takie długie wyhodowałam.
Zapraszam również na media społecznościowe, linki i fanpejdże macie po prawej, a także na mój kanał na YouTube i najnowszy filmik z innym pyłkiem Indigo oraz Sun Flower! Do napisania.

Zobacz także:

10 komentarzy

  1. Ja jak tylko zobaczyłam metal manix to pomyślałam, że to coś dla Ciebie :D Mnie również się bardzo podobają i chyba niedawno miałam podobnie, że po tych kolorach i wzorach miałam ochotę na coś stonowanego, jednak to tylko chwilowy stan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, jest mega <3 jeszcze na multi chrome poluję ale zastanawiam się który z jakieś firmy bo dużo tego naprodukowali ;p
      ja tez tak ostatnio miałam że stonowane spokojne a potem musiałam już zrobić coś mega kolorowego ;p

      Usuń
  2. ładne, a czy słyszałaś o filtrze prysznicowym z systemem kdf? Tak dobrze uzdatnia wodę, że skóra jest nawilżona bez potrzeby używania kremu do rąk. Ładnie to współgra z kolorowymi paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny winny kolor, bardzo ładnie się komponuje ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeklęłabym, ale nie wypada ;) Są BOOOOOSKIE!!! :0 Jak to robisz, że tak ślicznie opiłowujesz naturalne paznokcie? Ja za nic nie mogę :( Na FB - Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci właśnie jest konkurs na czerwone pazurki (różne odcienie, może być nawet czerwony element) - zgłoś je koniecznie. Są przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3
      wiesz po prostu pilniczek najpierw skracam potem po bokach i gotowe :D nic specjalnego Kochana. dzieki za info o konkursie wysłałam ;)

      Usuń
  5. Cudne bordo :) Uwielbiam złote dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor tego lakieru podbił moje serce <3 Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki