342 | Mój paznokciowy kanał na YouTube - zapraszam

by - 00:52


Hej dziewczyny, w związku z tym, że brakowało mi już czegoś w samym blogowaniu, postanowiłam otworzyć kanał na YouTube. Chciałam Was bardzo serdecznie zaprosić na premierowy filmik. Staram się jak mogę, ale są to moje początki, dlatego filmik nie jest idealny, jednak to co miało być pokazane jest! Więc chyba nie wyszło najgorzej. 



Zapraszam do subskrybowania i łapkowania, już nagrane kilka innych filmików, które czekają na publikację ;)

Dzięki dziewczyny i jakiś nowy wpis, bardziej treściwy za kilka dni.

Zobacz także:

9 komentarzy

  1. Podkład muzyczny kończy się w połowie filmiku ;-( Poza tym wszystko super! Podoba mi się! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze nawet nie zauwazylam tylerazy juz go ogladalam :D no nic naprawie zaraz

      Usuń
  2. Ale Ci sprawnie idzie kochana to malowanie! Super, że nagrywasz filmiki ;) Ja trż trochę próbuję ;) Używasz jakiejś lampy do oświetlenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) wiesz na razie to zwykla lampka, bo zbieram sie do zakupu ledowej ogolbie z mysla o pazurkach ale nie wiem za duzy wybor mam xd sie zdecydowac nie moge

      Usuń
  3. świetnie że otworzyłaś ten kanał, ciekawych zdobień nigdy dość! ostatnio szukam jakiejś weselnej inspiracji z delikatnym rózem z semilaca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki