341 | Niegrzeczne paznokcie czyli Summer Bad Icon Nail Art

by - 07:30

Hej!
W tym wpisie zapraszam na nieco kontrowersyjny manicure, mianowicie niegrzeczne Bad Icon Nail Art. W moim przypadku było ono akurat z myślą o wakacyjnym wyjeździe na Mazury Hip Hop Festiwal w Giżycku, ale myślę, że idealnie wpisuje się w letnie trendy !
Mani nieco kontrowersyjne, ale dla mnie nie ma żadnych granic, jeżeli chodzi o pazurki ;) jeżeli coś mi się spodoba to na pewno spróbuję to zmalować. W każdym razie, wiem że nie każdemu mogą się gołe laski na paznokciach podobać, ale no o gustach się nie dyskutuje. Zawsze bad icons były w mim guście, w końcu udało mi się zmalować je na tyle fajnie, że mogłam je dumnie nosić przez dwa tygodnie <3

Pazurki moje naturalne, utwardzone hybrydą Semilac Hard oraz proszkiem akrylowym. Bardzo polecam tę metodę, może zrobię o niej jakiś oddzielny wpis. Co do reszty, użyte hybrydy to między innymi NeoNail Paradise Flower, White Collar, Pure Black; Semilac Neon Pink, Canary Green, Deep Ocean; Bling ale nie pamiętam kolorków. Baza NeoNail, top Semilac. 

Do ozdoby użyłam małych kryształków a'la pixels od Swarovskiego, ale niestety efekt średnio mi się podobał, więc już na drugim ręku zrobiłam syrenkę Indigo Pastel Pink. Dodałam też kilka większych kryształków i tutaj już super efekt, uwielbiam go. Wszystkie ozdoby pochodzą z Aliexpress.
Gradient robiony pędzelkiem, dziewczyny i napis malowane cienkim pędzelkiem. Nie powiem... namęczyłam się trochę, ale było warto! Co prawda nie jest to super, idealny mani tą techniką, ale był pierwszy, więc przy kolejnych na pewno będzie lepiej ;p
Jak Wam się podoba taki mani, nosiłybyście, czy raczej tylko oglądały u innych dziewczyn? ;) 

Zapraszam do komentowania oraz na, dzięki czemu będziecie na bieżąco:
snap: msshelazy

Zobacz także:

10 komentarzy

  1. Jeny ja myślałam, że to naklejki! Dopiero jak przeczytałam to podwójne wow! Wyszło Ci mega kochana! :D Ty masz zawsze szalone pazurki i idealnie to do Ciebie pasuje ;) A o tej metodzie z proszkiem napisz koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh dziękuję ;) pewnie z naklejeniem takich naklejek bym miała większy problem niż z namalowaniem tego wzoru ;p
      a co do szalonych pazurków to też mi się tak wydaje, każdy inny najlepiej to cała ja ^^

      Usuń
  2. dzięki dziewczyny za miłe słowa ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszło. Bad Icon strasznie mi się podoba, ale jakoś nie mam motywacji do jego zmalowania. Podejrzewam też, że nie wyszło by mi tak ładnie. Malowanie postaci w jakiejkolwiek wersji to dla mnie czarna magia. A mój ulubiony motyw Bad Icon to te usta z lizakiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama to namalowałaś ? wow ja nie mam takiego talentu ale chcę się nauczyć więc zapisałam się na kurs do akademii semilaca, już nie mogę się doczekac :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki