338 | Aztec holographic nail art - holo pyłki Aliexpress

Witajcie,
dawno na blogu nie było paznokci... więc dzisiaj zapraszam serdecznie na mega błyszczące i obłędne mani. Tym razem moje ostatnio noszone pazurki, manicure hybrydowy z pyłkami holograficznymi oraz azteckimi wzorami.

Odeszłam już od używania zwykłych lakierów, nie wiem też co zrobić z całą lakierową kolekcją ponad 300 buteleczek, ale pewnie wymyślę dla Was jakiś konkurs lub rozdanie. W każdym razie dzisiejsze paznokcie były mega kolorowe i towarzyszyły mi przez dwa tygodnie, po czym (nadal w idealnym stanie) się znudziły i wczoraj je spiłowałam. 

Główną rolę grają tutaj mega piękne, holograficzne pyłki/brokaty z Aliexpress, które można kupić w dużych torebkach np. w grupie kilku osób i się podzielić. Kolorów jest na prawdę mnóstwo o prawie wszystkie prezentują się doskonale. Moim ulubieńcem są zdecydowanie złoto, fiolet i róż oraz niebieski. Tutaj zdjęcie jak wyglądają na wzorniku, a poniżej wrzucę Wam jeszcze linki do filmików z mojej stronki na fb.

Filmiki z tymi pazurkami jak i wzornikiem w słońcu:
Nakłada się je bardzo prosto, wystarczy po prostu wetrzeć palcem lub pacynką do cieni w warstwę dyspersyjną koloru hybrydowego podobnego do pyłku, wytrzeć nadmiar i pomalować top coat'em, ja dla pewności daję dwie warstwy. Osobiście jeszcze musiałam coś dodać, padło na malowanie azteckich wzorów :D i stwierdzam nie skromne, że efekt wygląda świetnie! Tylko żałuję, że nie mam lepszych zdjęć w słońcu. 
Użyłam baza hybrydowa NeoNail, kolorki podobne do pyłków już nie będę wymieniać, biel NeoNail White Collar, top Semilac No Wipe.
Jak Wam się podoba takie mani? :D mnie bardzo miło się je nosiło, ale jak to ja wszystko szybko się nudzi, teraz siedzę i myślę nad kolejnymi. Do napisania ;*

21 komentarzy:

  1. O wow! Jestem zakochana tym zdobieniem w 100%! Osttanio uwielbiam jak się błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! świetnie prezentują się te pyłki ;-) Cudownie błyszczą! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe lakiery zawsze możesz spróbować jeszcze wysprzedać ;-)

      Usuń
    2. dziękuję, tak właśnie zrobię, pojawi się jakaś wyprzedaż na blogu na pewno

      Usuń
  3. Ale czad, jak to pięknie migocze, w słońcu to musi być prawdziwa magia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszczące cuda! :) Jestem pod mega wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. to prawda ;D rozłożyłam sobie na wieczór i ranek bo bym chyba usnęła nad nimi ;p

      Usuń
  6. O kurcze, wyglądają naprawdę obłędnie! Sama chętnie nosiłabym takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolory, efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowo ale jak ładnie, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za tyle miłych komentarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wzory, ale efekt pyłków holo totalnie skradł moje serce! Ahh żałuję, że mnie hybryda nie służy ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zdobienie ale mi wystarczyłoby na jednym palcu ;p a ten top z semilaca to mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja idę po całości hehe ;D nie przeżyłabym z tylko jednym wzorkiem
      tak, ten ton zdecydowanie wygrywa <3

      Usuń
  12. super! szczególnie te nasycone kolory wyglądają mega :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.