337 | Lirene No Mask 01 - płynny, lekki podkład na lato

by - 21:02

Cześć dziewczyny, 
dzisiaj kolejny wpis z serii recenzji. Niestety obecnie będą tylko takie bo nie mam zdjęć paznokci, a wyczerpuję zapasy z dysku, w każdym razie jak tylko wrócę do domu, nadrabiam zaległości ;D 
Jakiś czas temu, na konferencji MeetBeauty w moje ręce wpadła nowość, mianowicie podkład No Mask marki Lirene. Czy okazał się hitem?

Lirene No Mask, jak informuje nas producent jest to:

Ultralekki, długotrwały fluid No Mask zapewnia perfekcyjny i nieskazitelny wygląd cery przez cały dzień. Fluid nie zmienia koloru w czasie, nie rozmazuje się i nie brudzi ubrań.
Lekka, płynna konsystencja sprawia, że fluid idealnie stapia się ze skórą, dzięki czemu makijaż wygląda świeżo i naturalnie, a skóra nie jest obciążona. Cera o wyrównanym kolorycie staje się gładka i aksamitna w dotyku.
Zawarty w formule kwas hialuronowy odpowiednio nawilża skórę, w efekcie czego cera wygląda zdrowo i promiennie. Elastonyl zapewnia skórze odpowiednie napięcie oraz ochronę i regenerację.
Cóż mogę napisać, w większości to prawda ;) Produkt ma bardzo płynną konsystencję i trzeba uważać podczas nakładania, bo dosłownie przecieka przez palce. Przez taką lekką formułę ma leciutkie krycie i nie obciąża naszej skóry. Podkład można porównać do kremów BB lub innych produktów tego typu, w każdym razie jest idealny na lato.
Osobiście nakładam go pędzelkiem, ale gąbeczką też dobrze się sprawuje. Twarz zyskuje zdrowy wygląd, ale co do kolorów, to nawet #01 jasny, jest zdecydowanie za ciemny dla jasnych, polskich karnacji, jednak gdy się trochę opalimy - jest super.

Podkład po przypudrowaniu nie świeci się, trzyma się kilka godzin, jednak nie wymagajmy od niego cudów. Cera nie jest nawilżona jak po kremie, co obiecuje producent, ale też nie jest wysuszona. 
Cena fluidu to ok. 40zł czyli całkiem sporo jak na taki produkt, osobiście nie dałabym za niego tyle, bo nie sprawuje się aż tak świetnie, jednak mimo wszystko polecam. Szczególnie dla osób bez problemów z cerą, dla skóry normalnej lub suchej, na tłustej i mieszanej sprawuje się średnio.
A Wy miałyście ten produkt? Jak go oceniacie? ;)

Zobacz także:

10 komentarzy

  1. ciekawy, ale za tą cenę bym go nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli dla mnie byłby za ciemny - szkoda, bo chciałam go wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety właśnie nawet ten jasny kolor jest dosyć ciemny ;/

      Usuń
  3. Aplikacja do mnie nie przemawia .. zdecydowanie bardziej wolę klasyczne podkłady z pompka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest to produkt dla mnie, choć przy bezproblemowych cerach powinien dobrze się sprawdzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o nim do tej pory,
    aplikacja niestety na nie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak z tym jest trochę problem, ale po colorstayu już się do takowej przyzwyczaiłam ;p

      Usuń
  6. Lubię go, bo jest lekki, a mimo wszystko ma dobre krycie jedynie kolor w buteleczce mi trochę ściemniał ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mam takie samo zdanie ;) tylko no trochę za ciemny właśnie

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki