336 | Szminka Freedom Make Up Pro - 103 Pink Lust

by - 14:20

Witajcie,
jednak postanowiłam, że wrócę, zacznę coś pisać, może nie na tyle często jak bym chciała, ale postaram się być tutaj regularnie, a to chyba najważniejsze! ;) 
Pamiętacie moją KOLEKCJĘ SZMINEK i serię postów, gdzie chciałam wszystkie pokazać i zrecenzować? Otóż od tamtego czasu ich ilość znacznie się powiększyła, ale to wszystko w swoim czasie, a dziś zapraszam na jedną z tańszych pomadek - Freedom Make Up Pro #103 Pink Lust.

Znacie tę markę? Jeżeli nie, to polecam zainteresować się nią, chociażby ze względu, że jest tania a dobra, a wywodzi się spod skrzydeł MakeUp Revolution ;)
Co do samej pomadki - Pink Lust jest to typowo dzienny kolorek, jasny, pastelowy róż, trochę cukierkowy, przez co ładnie ożywia twarz i świetnie pasuje do letnich makijaży. Myślę, że szczególnie będzie pasował właśnie blondynkom o jasnej cerze. Szminka ma ładne opakowanie, jest dosyć dobrze wykonane i mimo, że mam je już jakiś czas nic się nie połamało. Nakłada się bardzo szybko, ponieważ jest kremowa i mięciutka, chociaż czasami trzeba poprawić prześwity. 
Wykończenie lekko błyszczące, typowe dla takich szminek. Co do trwałości, to na pewno nie przetrwa jedzenia czegokolwiek, natomiast ściera się równomiernie. Bez jedzenia i picia potrafi przetrwać nawet kilka godzin, ale nie jest to pomadka typowo na jakieś wyjścia, tylko zwykły dzienniak delikatnie podkreślający usta, przez co nie wymaga się od niej cudów, Cena to zawrotne 5zł, a dostać możecie ją np. w drogeriach internetowych. Do wyboru jest masa innych kolorków, mam jeszcze jedną pomadkę tej marki w ciemniejszym kolorze, recenzja też się pojawi.

Zapraszam na facebooka: https://web.facebook.com/ZjemCiKlapki/
 Insta @zjemciklapki
Snapa @msshelazy

Macie te pomadki? Lubie je? Czy uważacie, że tańsze kosmetyki są gorszej jakości? ;) Czekam na opinie w komentarzach, pozdrawiam.

Zobacz także:

10 komentarzy

  1. ja zatrzymałam się na poziomie kredek z Golden Rose, które są moimi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wlasnie mam juz tyle tych szminek itd a z Gr jeszcze kredki i nowe maty w moje rece nie wpadly xd

      Usuń
    2. A wlasnie mam juz tyle tych szminek itd a z Gr jeszcze kredki i nowe maty w moje rece nie wpadly xd

      Usuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale kolor piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie malo popularna, ale produkty inne z tego co slyszalam tez świetne.

      Usuń
  3. jak na taką cenę to jakość na plus, ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cena jest duxum plusem jak za taka jakosc ;)

      Usuń
  4. Mam od nich jedną pomadkę - taki typowy dzienniaczek / codzienniaczek ;) Na Twoich ustach to chyba wszystkie szminki wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta to tez,wlasnie taki dziennial :) ee tam, dziekuje :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki