335 | Wracać, czy nie wracać... ?

Witajcie, znowu po przerwie, znowu Was zawiodłam, zresztą jak i samą siebie... 


Po raz kolejny zabrakło mi motywacji, po przymusowej przerwie związanej z nauką, potem szukaniem pracy, odpoczynkiem, wakacjami, aż ostatecznie zajęciem się pracą na własną rękę i poświęcaniu pasji, czyli jak się domyślacie paznokciom. 
Jednak czasami czegoś mi brakuje... oczywiście mam nowy fanpage, "nowe lajki", nowe miejsce w internecie, które na bieżąco rozwijam i bardzo serdecznie na nie zapraszam...



Jednak brakuje mi takiego pisania do Was, recenzowania różnych rzeczy, pokazywania moich wzorów nie tylko na jednym zdjęciu, ale jako całą paznokciową sesję. Aparatu już nie wiem kiedy ostatnio używałam, tutaj też wchodziłam tylko, żeby zmoderować Wasze ewentualne komentarze. I tak się zastanawiam, dzisiaj 9 sierpnia, o tej prawie drugie w nocy, czy nie wrócić w ten mój kochany skrawek internetu, który mimo, że tak wiele razy opuszczałam, to jednak tworzyłam już tyle lat, że sentyment nie pozwala mi tego porzucić.
Chciałabym, ale obawiam się, że znowu nie podołam i po kilku postach pojawi się kolejna przerwa, bo znowu coś sobie wymyślę i nie będzie czasu na robienie, obrabianie zdjęć i pisanie treści...
Nie wiem, dziewczyny pomóżcie, może jakieś Wasze sposoby na motywację w tym i nie tylko temacie? Bo jest mi bardzo wstyd, że tak za każdym razem obiecuję i jak zawsze nic nie wychodzi...
Wiecie, że 7 lipca minęło dokładnie 4 lata odkąd ten blog istnieje, wow! Szkoda tylko, że ostatni rok, nie obfitował w nowe posty...

No cóż, dziewczyny czekam na komentarze, może zmotywujecie mnie do działania i w jakiś sposób uda mi się to zrobić, jeżeli będę miała dla kogo to robić! <3 Ten post to takie trochę "masło, maślane", ale dawno nic nie pisałam, wyszłam z wprawy.

12 komentarzy:

  1. Kochana, ja też tak miałam! I dlatego zrobiłam sobie postanowienie na 2016 rok, żeby pisać regularnie co 2 dni! I o dziwo udało mi się, chociaż raz mi wypadł jeden dzień. A żeby się zmobilizować zaczęłam pisać w kalendarzu, który mam zawsze pod ręką i mi pomaga. Drugim sposobem, który mi pomógł jest podjęcie nowych współpracy i wprowadzenie powoli zmian na blogu, gdyż same paznokcie zaczynają powoli nudzić, a przynajmniej mnie nie sprawiają aż takiej frajdy i chciałam wprowadzić coś nowego na blogu! Kolejnym pomysłem była zmiana szaty, którą wykonałaś i jestem z niej bardzo dumna i teraz mogę pisać z przyjemnością! :) Mam nadzieję, że wrócisz do pisania, bo brakuje mi Twoich wpisów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* tez chyba zaczne sobie to wszystko jakos planowac ogarniac i byc tu regularnie :))

      Usuń
  2. mój blog też w lipcu obchodził 4 lata, choć pierwsze dwa to była masakra, takie 'wszystko i nic' + paznokcie, dopiero potem podjęłam decyzję, że jest to blog stricte paznokciowy i zrobiłam z nim porządek. Jak zaczynałam pisać, byłam w ostatniej klasie gimnazjum, wiadomo, egzamin i te sprawy, więc chyba 3 miesiące zastoju, potem w liceum bywało różnie, ale jakoś się zebrałam. W tym roku zdawałam maturę, ale mimo to jestem dumna, że bloga nie porzuciłam, nie dodawałam jakiejś dużej liczby postów (5 w maju i zawrotne 4 w kwietniu), ale byłam. Nie mam jakiejś szczególnej motywacji, po prostu kocham to co robię..i już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za motywacje, teraz juz wiem ze nie moge porzucic bloga :) i ze jednak to jest to co uwielbiam

      Usuń
  3. Kochana, nie możesz tego porzucić! To Twoje miejsce ;) Wypracowałaś sobie już taki fajny własny skrawek internetu, pomyśl ile już czasu i chęci poświęciłaś temu miejscu ;) Ilu już czytelnikó ciągle tu zagląda i czeka na coś nowego ;) Przecież nie poddasz się przez zwykłe ,,nie chce mi się"! ;) Ja czasami też nie mam czasu, ale zaraz później posiedzę w nocy i naskrobię 2 posty na zapas! :) Może wakacje są słabym czasem, bo niby wolne ale jakoś ciągle coś jest do zrobienia i brak jakeijkolwiek rutyny, ale zaraz wrócą studia i na pewno znadziejsz chwilę czasu ;) Tym bardziej jak teraz robisz też pazurki innym, masz tyle do pokazania, a my chcemy to oglądać i nie próbuj odbierać nam tej przyjemności! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana ;*
      No wlasnie masz w zupelnosci racje, ale zmotywowalam sie troche mam juz sporo pomyslow bede dzialac ! :)

      Usuń
  4. Zgodzę się z poprzednimi komentarzami - w sumie to teraz masz jeszcze więcej do pokazania, bardzo chętnie zobaczymy tu na blogu paznokcie Twoich klientek. ;-) Co do systematyczności na blogu - wcale nie trzeba pisać często, żeby było dobrze. Post raz na tydzień czy dwa w zupełności wystarczy by utrzymać się blogoswerze a jednocześnie mieć czas dla siebie na inne rzeczy. Chociaż swoją drogą mi łatwiej było utrzymać systematyczność w pisaniu postów gdy miałam mniej wolnego czasu - bo wszystko sobie planowałam, że tego dnia pomaluję paznokcie, zrobię zdjęcia i dodam post, a następnego co innego. Teraz gdy mam więcej wolnego czasu gorzej mi idzie planowanie - bo "cały czas mam czas" i często sobie mówię " a dobra, to jutro dodam ten post" i tak przez kilka dni... ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mega komentarz :) wlasnie z tym czasem to tak jest hak sie ma wiecej zajec to wszystko lepiej mozna zaplanowac :D zgadzam sie

      Usuń
  5. Kochana, wracaj! nie musisz od razu pisać często, ale od czasu do czasu, kiedy czujesz ochotę i masz 'wenę' :-) a my po prostu będziemy! ja będę na pewno!!! :-)
    Lecę obczaić funpage, bo sama zamierzam rozpocząć podobną przygodę, ale to dopiero po powrocie z zagranicy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :* chyba wlasnie tak zaczne pisac nic na sile dla przyjemnosci ;)

      Usuń
  6. Sama mam czasem takie chwile zwątpienia, czy to jest to co chcę robić. Wiem, że warto! A co najbardziej motywuje? Nowi czytelnicy bloga i reakcje na nasze wpisy. Nie poddawaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za motywacje, tak nowi i stali czytelnicy to klucz ❤

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.