333 | Relacja z drugiej edycji Meet Beuty Conference 2016

Witajcie!
Znowu znikłam na jakiś czas, brak systematyczności w czymkolwiek to chyba moja najgorsza wada! :( I brak silnej woli by ją przełamać. W każdym razie żyję i mam się dobrze, a dziś zapraszam na relację z drugiej edycji konferencji Meet Beauty, która odbyła się 23 kwietnia.

Byłam na poprzedniej edycji, której relację możecie przeczytać TUTAJ. Teraz podobało mi się jeszcze bardziej! Szczególnie jeżeli chodzi o warsztaty, ale powoli od początku.

Oczywiście w ważnym dniu musiałam zaspać i nie usłyszeć budzika, takim to sposobem z mojej pobudki o 7 zrobiła się 8:30, ogarnianie w biegu masa nerwów i bieg na autobus :D Potem około 40 minut podróży komunikacją i metrem, by w końcu znaleźć się pod Stadionem Narodowym, a którym tym razem zorganizowano wydarzenie. Dotarłam na styk, kilka minut po 10, gdy już zaczynała się cała konferencja. 300 blogerek i vlogerek urodowych w jednym miejscu, świetnie, tylko ciężko znaleźć kogoś znajomego ;D 
Pierwsze warsztaty na które się wybrałam, to pokaz Indigo, prowadzony przez bardzo fajną osobę. Dla każdej z nas przygotowane było zaproszenie na profesjonalne warsztaty z hybrydy, na które można było się zapisać w kilku miastach. Oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć i tak 27 czerwca mam nadzieję się na nich pojawię. Co do pokazu, to miałyśmy możliwość poznać autorską metodę manicure masłem Shea, która bardzo mi się spodobała i na pewno przetestuję. Do tego prowadząca wyjaśniła wiele problemów, które pojawiają się podczas wykonywania paznokci hybrydowych/żelowych, dowiedziałam się kilu ciekawych rzeczy. Później każda z nas mogła odebrać swoją paczkę z mnóstwem cudownych rzeczy od Indigo.
Później wraz z kilkoma dziewczynami zajęłyśmy się rozmową i odwiedzaniem stoisk sponsorów. Zapoznałam się między innymi z nowościami Golden Rose i matowymi pomadkami, których nigdzie nie mogłam na razie dostać, ale teraz jeszcze bardziej chcę mieć nr 5 i 10! Trafiłyśmy też na badanie skóry głowy z Pilomax, od ostatniego badanie moje włosy wyraźnie się zagęściły, jestem bardzo zadowolona. Kolejne było Eveline i rozmowa na temat nowych peelingów i innych kosmetyków z bardzo miłymi paniami, do testów wybrałam sobie kilka rzeczy. 
Odwiedziłyśmy też inne marki np. Schwarzkopf czy Glov. Oczywiście nie zabrakło przerwy na "obiad" zapewniony przez organizatorów, można było skosztować kilku dobrych rzeczy, bardzo się ucieszyłam, bo nie zdążyłam niestety ze śniadaniem ;p
Kolejne warsztaty, na których byłam to Lirene. Prowadziła je między innymi Anna Orłowska, znana wizażystka. Pokaz bardzo mi się podobał, było to zapoznanie z nowymi produktami marki oraz świetna dawka humoru i ciekawych trików makijażowych, które prowadząca zaprezentowała na jednej z nas ;) 
Bardzo miło będę wspominać te kilka godzin, czas zleciał nie wiadomo kiedy, niestety musiałam wyjść przed zakończeniem, jednak cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu i mam nadzieję, że za rok znowu mi się to uda. Do domu wróciłam w masą nowości, których nie miałam okazji przetestować, część kosmetyków już poszła w ruch, na pewno będę coś recenzować na blogu.  
Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że Cię poznałam :) Uwielbiam Twoją nazwę bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba Cię widziałam, ale nie jakoś zabrakło mi odwagi żeby się odezwać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu szkoda ;( chcialabym cie poznac, ale nie wszystkie dziewczyny z blogow kojarze z wygladu niestety

      Usuń
  3. Pozazdrościć nowości ! :) dobrze że bardziej sie nie spóźniłaś. Fajnie że mogłaś wsiąść udział w tym wydarzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nawet na jednym zdjęciu z Lirene się załapałam ;) Moim zdaniem było rewelacyjnie...oby do następnej edycji! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie na koniec nic ciekawego się nie działo i trochę żałowałam, że się z Tobą nie ewakuowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obiecałam sobie, że jeżeli będę miała możliwość to chcę się zjawić,w tym roku akurat w ten week nie mogłam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda! musimy w końcu się poznać ;))(

      Usuń
  7. Było super, warsztaty z Indigo i Lirene najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie miałam okazję poznać Cię osobiście :D Jednak to stanie w dłuuugiej kolejce do Palmersa nie było takie złe ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. jak można dostać się na Meet Beauty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam śledzić profil na fb meet beauty ;) tam ukazuja sie wszystkie informacje i daty zapisów ;)

      Usuń
  10. Tyle relacji już widziałam, że czuję się jakbym tam była :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś Cię nie widziałam w tym tłumie, a szkoda, chętnie bym Cię poznała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, bylo tyle osób ze ciezko kogoś wychwycić ;D

      Usuń
  12. Było genialnie, a dzięki tej konferencji poznaję coraz to fajniejsze blogi :) Np. u Ciebie pierwszy raz jestem, a tak mi się podoba, że obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.