330 | Sklep Diagnosis - krem nawilżający oraz serum przeciw wypadaniu włosów

Witajcie,
dziękuję za tak wiele wyświetleń ostatnich postów, jestem przez to tak bardzo zmotywowana do pisania! Cieszę się, że mnie czytacie. Przez okres świąteczny posty będą rzadziej, ponieważ jadę do domu rodzinnego, chcę mieć trochę wolnego i tylko kilka postów napisałam na zapas. Dlatego już teraz życzę Wam radosnych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka i odpoczynki ;**
Dziś zapraszam na recenzję dwóch produktów, ze sklepu z dermokosmetykami Diagnosis.pl. Bohaterami posta będą: Krem nawilżający do twarzy Hydrotone Lite z kwasem hialuronowym oraz serum przeciw wypadaniu włosów.

Produkty dostałam do przetestowania od Diagnosis, wybrałam konkretnie te, ponieważ akurat coś takiego potrzebowałam, a serum byłam ciekawa, czy da efekty. Ogólnie w sklepie macie ogromny wybór produktów zarówno do dbania o cerę, ciało jak i włosy, polecam tam zajrzeć. 
Zacznę może od kremu GlySkinCare. Opakowanie bardzo ładne wizualnie, pojemność 50ml. Jest to lekki krem nawilżający z kwasem hialuronowym, polecany dla cery normalnej i tłustej. Więcej o nim TUTAJ.

Krem nie ma zapachu, bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy, ma gęstą konsystencję, ale potrzeba go niewiele na całą twarz. Krem jest bardzo lekki, nie zostawia tłustego filmu, a skóra po jego użyciu jest bardzo gładka i miękka. Ja używam go co jakiś czas pod makijaż i mogę Wam powiedzieć, że świetnie się do tego nadaje, zapobiega wysuszeniu i łuszczeniu się skórek. Nie zauważyłam jakiegoś głębszego nawilżenia, ale tak doraźnie, działa bardzo dobrze. Nie szkodzi też mojej twarzy, nie mam po nim wyprysków, ani zaczerwienień. 
Skład również nie jest doskonały. Ogólnie polecam, ale jest wiele lepszych produktów, w o wiele lepszych cenach.
Drugi produkt to Serum przeciw wypadaniu włosów Dermastik. Silnie skoncentrowane serum, zawierające kompleks Baicapil, który chroni włosy przed wypadaniem oraz pobudza mieszki włosowe do wzrostu. Serum opakowane w dosyć prostą, nie zbyt ładną buteleczkę, ale za to z wygodnym atomizerem. W butelce mamy 100ml produktu. Więcej o nim TUTAJ.
Powiem Wam, że na razie ciężko powiedzieć mi cokolwiek na jego temat, ponieważ producent zaleca stosowanie przez trzy miesiące. Ja jak na razie jestem po miesiącu i to dosyć nieregularnego używania. W każdym razie serum ma wodnistą konsystencję, dosyć nieprzyjemny zapach, który na szczęście szybko wyparowuje. Nakładam je na włosy jak wcierki czy odżywkę w sprayu, a potem wmasowuję w skórę głowy. Obecnie zdecydowanie mniej włosów mi wypada i znacznie się zagęściły, nie umiem powiedzieć jednak czy to skutek serum, czy innych produktów, których stosuję w tym celu. Jednak serum nie obciąża, włosy są po nim po prostu chwilę mokre, następnie wysychają i nie ma na nich żadnego śladu po tym produkcie. Poniżej jeszcze skład.
Miałyście do czynienia z tym sklepem lub produktami, jakie jest Wasze zdanie na ten temat? ;) Pozdrawiam serdecznie ;*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.