328 | Geometryczne hybrydowe zdobienie - Bling 73

by - 12:15

Witajcie,
dzisiejszy wpis równie krótki jak poprzedni, ale mam nadzieję, że mimo to Wam się spodoba. Jakiś czas temu moja przyjaciółka zażyczyła sobie takie geometryczne zdobienie, w mocnych, neonowych kolorach. Oczywiście oczekiwaniom jak zawsze podołałam i zapraszam Was na efekty. Manicure hybrydowy lakierami NeoNail oraz pięknym neonem Bling 73.

Od kilku miesięcy moja hybrydowa kolekcja lakierów wzrosła do ponad 40 kolorów, a ja nadal jeszcze o tym nie napisała na blogu! Mam tyle pięknych zdobień na koncie, ale jakoś nie mogę się zebrać do ich publikowania tutaj, natomiast jeżeli macie ochotę zobaczyć moje hybrydowe poczynania to zapraszam na mój drugi Fanpage - Stylizacja Paznokci - Anna Szczęch. A jeżeli jesteście z Warszawy to również zapraszam na pazurki! ;)

Dzisiejsze mani bardzo geometryczne, azteckie i z detalami. Kolorki iście wakacyjne, ale równie dobrze będzie prezentować się w wersji bardziej klasycznych odcieni. Co do użytych lakierów to mamy tutaj biel (White Collar) i czerń (Pure Black) NeoNail, neonowy róż Semilac 131 oraz główny sprawca zamieszania czyli Bling 73. Jak na pewno się orientujecie, Bling to hybrydy dostępne na Aliexpress, w zawrotnej cenie nieco ponad dolara. Duży wybór kolorów, jakość niemal tak dobra jak naszych rodzimych Semilac czy NeoNail, chociaż mniejsza pojemność i zdecydowanie trudniejsze nakładanie. Ale może niebawem zrobię Wam oddzielny wpis o tych hybrydach, ponieważ mam już sporo kolorów. 
73 to odcień bardzo neonow zielony, najlepiej kłaść go na biały lakier, potrzeba 2-3 warstw dla najlepszego efektu, ale jest tego warty. Dodatkowo świeci pod UV - idealny na imprezę! ;)
Jak Wam się podoba to zdobienie? Jak dla mnie bomba, bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne.
Do następnego, zapewne po weekendzie. ;*

Zobacz także:

12 komentarzy

  1. Fajny ten neonik! Ja mam teraz nową limonkę z Neo Nail i super kryje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne na lato by były :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tez kojarza mi sie bardzo z latem <3

      Usuń
  3. wow! szaleństwo! boskie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te pazurki są takie "Twoje" :) tzn. bardzo mi się z Tobą kojarzą takie wzorki :) śliczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki