327 | Watermelon nail art

Witajcie, 
trochę późna pora, ale wcześniej nie mogłam, dzisiaj był mega beznadziejny dzień. Jedynym plusem chyba była świetna pogoda. Natomiast ja dalej męczę się z przeziębieniem, ten okres zima-wiosna jest zdecydowanie najgorszy pod tym względem, ale cóż poradzić. 
Do lata jeszcze sporo czasu, ale ja dziś chcę Wam pokazać mega pozytywne mani, idealne nie tylko na gorące, letnie, wakacyjne dni, ale także na przywołanie wiosny. Lubicie arbuzy? W takim razie zapraszam!

Mani nosiłam chyba jeszcze w wakacje ;D w każdym razie z racji tylko trzech zdjęć miałam nie pokazywać, ale dziś okazała się doskonała pora na taki krótki wpis, ale z jakąś ciekawszą treścią. Mani jest bardzo proste do wykonania i właściwie potrzebujecie jedynie odpowiednich kolorów lakierów oraz cierpliwości i cienkiego pędzelka lub czegoś co Wam go zastąpi (np. wykałaczka, wsuwka...).

Według mnie takie mani najlepiej prezentuje się na paznokciach o podobnym kształcie, migdałek lub szpic. Z tego co pamiętam ja użyłam tutaj lakierów: Softer Kiwi, biel i czerń Quiz Safari oraz róż MaxFactor Max Effect Lollipop. Oczywiście wszystko dopełnione wysuszaczem - u mnie standardowo ulubiony Seche Vite. 
Pazurki są mega urocze i przyciągają wzrok. Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję do stworzenia takiego owocowego mani. Do napisania ;*

13 komentarzy:

  1. Ale wakacyjnie się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne cudeńka, aż mi się arbuza zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale apetyczne <3 Akurat pasują do dzisiejszej pogody <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam arbuzy :)) mani bardzo soczyste ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, soczyste i letnie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie owocowe zdobienia! Zawsze są takie energetyczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.