326 | Haul z targów Beuty Forum w Warszawie oraz zdobienie

by - 17:08

Witajcie ;)
Jakiś czas temu w Warszawie odbyła się kolejna edycja targów Beuty Forum, na których nie mogło mnie zabraknąć, zawsze znajdę tam coś fajnego do kupienia, chociaż liczba ludzi i "gorąca atmosfera" zdecydowanie nie jest dla mnie, jednak myślę że warto się wybrać, jeżeli jeszcze nie miałyście okazji. Zapraszam na mój mały haul z targów.



Na targach znajduje się mnóstwo stoisk wielu marek kosmetycznych, znajdziemy tam produkty zarówno fryzjerskie, do manicure, pielęgnacji ciała, zabiegi, wyposażenie gabinetów itd. Długo by wymieniać. Ja oczywiście najbardziej byłam zainteresowana tymi od manicure. Najpiękniejsze na ostatnich targach było stoisko Indigo, ogromne, wspaniale ozdobione i z Natalią Siwiec jako ambasadorką marki, Niestety ludzi była tam tyle, że mimo dobrych chęci nie miałam czasu stać w ogromnej kolejce by kupić co chciałam, chyba wolę zakupy przez Internet. W każdym razie poszłam z zamiarem zakupu paru rzeczy do hybryd i tak też, udało mi się je zdobyć.
Zakupiłam kilka różnych brokatów i pyłków do efektu syrenki, oraz sugar effect. Są przepiękne, szczególnie to holograficzne złoto, które podbija moje serce w obu wersjach i na gładko i jako piaskowe. Na drugim miejscu w rankingu klasyfikuje się niebieski brokat. Kolejny jest miedziany, który niestety nie podbił mojego serca. Natomiast najbardziej żałuję, że nie było już różowego, bo na wzorniku wyglądał obłędnie. Białe to szmaragdowy i bardziej fioletowo-różowy efekt syrenki. Za pyłki i brokaty z tego co pamiętam zapłaciłam ok. 3-4zł szt.
Pokusiłam się również na dwa małe słoiczki z kryształkami a'la swarovski. Są prześliczne, malutkie i je uwielbiam. Nie pamiętam ceny. Do tego dwie folie do glass effect - fioletowa oraz holograficzna. Również dają przepiękne efekty. 
Kolejny udany zakup to przepiękny kolor od NeoNail czyli Paradise Flower! Uwielbiam go, już następnego dnia wylądował na moich pazurkach, wraz z zakupionym też wtedy białym Paint Gel'em, do którego natchnęła mnie Lakierowniczka ;) dzięki!  Obie rzeczy po 25zł.
Całość uzupełniło kilka pilniczków, i polerek oraz waciki, rękawiczki i płyn do dezynfekcji. Jak na wydane ok. 150zł, byłam niezmiernie szczęśliwa z zakupów. Tym razem nie wypatrzyłam żadnego zwykłego lakieru, który podbił by moje serce.
Na koniec mam dla Was jeszcze zdobienie, wykonane jakieś pół roku temu, ale że uwielbiam ten granatowy lakier, to stwierdziłam, że warte jest pokazania. Użyte lakiery to Quiz Safari biały oraz Color Club Bright Night (pisałam o nim TUTAJ). 
Jak Wam się podobają moje zakupy? Czy chcecie zobaczyć jak prezentują się te pyłki/brokaty na hybrydzie?
Pozdrawiam, Anka ;*

Zobacz także:

4 komentarzy

  1. Ja kiedyś się na pewno wybiorę na targi, to moje marzenie :-D ale bardziej po drodze mi na te w Poznaniu podobno paznokciowo o wiele więcej jest we Warszawie :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny manicure ! zachwyciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo tego przygarnęłaś :D super !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki