322 | Oh my GOSH Deep Red swatch

Hej kochani,
jako że obiecałam sobie, że posty będą pojawiać się mniej więcej co dwa/trzy dni, to obietnicę staram się dotrzymać. Niestety, nie bardzo miałam czas na napisanie czegoś lepszego i zrobienie zdjęć, a nie chciałam kolejny raz pisać o produktach tej samej marki, co jakoś zupełnie przypadkiem zauważyłam w ostatnich postach, po  prostu jest tak dobra widocznie ;D
Następny post będzie o szminkach, kolejna część serii, a dziś, co dziwne, pazurki solo, bez żadnego zdobienia... swatche lakieru Oh My GOSH 005 Deep Red. Zapraszam.

www.ekobieca.pl

Czerwienie i borda w mojej kolekcji można policzyć na palcach jednej ręki, jest to kolor za jakim nie przepadam, a nachodzi mnie na te odcienie niezwykle rzadko, ostatnio jednak coraz częściej. Takim to sposobem, któregoś dnia z braku czasu padło na wspomniany lakier. Myślę, że sam się broni i nie potrzebuje żadnych zdobień, ponieważ jest przepiękny! Tym bardziej na długich pazurkach, zakochałam się, mimo prostoty tego manicure'u. 
Paznokcie przedłużone Semilac Hard. Co do lakieru to jest on w buteleczce 5ml, niestety zdjęcia nie miałam pod ręką, dlatego pożyczam z google ;p w każdym razie fajnie się nazywa, koszt to ok. 12zł. Pędzelek standardowy. Lakier do pełnego krycia na takich długich paznokciach potrzebował trzech cieniutkich warstw, chociaż już dwie by wystarczyły. Nakłada się go wyśmienicie, wysychał również szybko. Nic dodać, nic ująć - BARDZO POLECAM.  ;) Szczególnie ten kolor, głęboki, jesienno-zimowy i elegancki. Głębokie wino. Zastanawiam się czy szminka w podobnym odcieniu by mi pasowała. 
Na koniec dorzucam jeszcze zdobienie w stylu ombre. Od niebieskiego po biel na końcówkach. Na wszystkim holograficzny glitter H&M Bling bling.
Powróciłam po przerwie do gradientów, ponieważ na AliExpress zakupiłam sobie taki "ochronny lakier" na skórki, silikon, czy jak to tam nazwać. W każdym razie jest nieziemskim ułatwieniem w robieniu tego typu zdobień. A może ogólnie macie ochotę na post/serię z moimi zakupami z AliExpress?? Co polecam, co raczej nie - a robię tam wiele zakupów.
Na teraz to tyle, pozdrawiam ;*

5 komentarzy:

  1. Piękny kolorek, a te gradienty cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten gradient dla mnie idealny. W moich kolorach <3 druga część szminek? Popadne w kompleksy z moja ilością 2 szminek :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna czerwień :)
    a te gradienty - cuda ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A myślałam ostatnio, że moje paznokcie są za długie więc je skróciłam :D
    Taki kolor szminki chyba wszystkim pasuje, koniecznie spróbuj!
    I tak, pokaż zakupy z Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka długość paznokci, kształt i czerwień to moim zdaniem sama kobiecość ;) super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.