321 | Na górze róże na dole pastele i GR Jolly Jewels 112

Witajcie,
dzisiejszy post bardzo krótki, ponieważ padam po intensywnym dniu i rano również muszę wstać, ale nic, zapraszam na zdobienie. Manicure ten gościł u mnie oczywiście jakieś dwa miesiące temu. Przy okazji szybko omówię lakier którego użyłam czyli Golden Rose Jolly Jewels #112.

Pazurki jeszcze były długie, z tego co pamiętam to jeszcze przedłużane Semilac Hard. Zdobienie wydaje się bardzo delikatne, subtelne i idealne na wiosnę! Która mam nadzieję już niebawem zagości na stałe ;) Baza to jak dobrze pamiętam jeden z lakierów Quiz Safari, odcień, który bardzo lubię - coś pomiędzy niebieskim a delikatnym fioletem. Do tego paseczki i różyczki ręcznie malowane. 






















Lakier, o którym głównie mowa to ciekawy, mocno błyszczący JJ #112. Jest to brokat fioletowy z dodatkiem złotych drobinek. Jak już mówiłam pięknie błyszczy. Do pełnego pokrycia pazurka potrzeba dwie/trzy cienkie warstwy lub możemy kłaść go na jakąś bazę w podobnym kolorze ;) Lakier nakłada się przeciętnie. Schnie dosyć długo, jak to zazwyczaj glittery. Nie jest totalnie w moim stylu niestety, ale jako dodatek do zdobienia spisał się nie najgorzej.



















Lakier możecie dostać np. na stronie internetowej Golden Rose lub stacjonarnie za ok. 13zł. Jest mnóstwo kolorków do wyboru.
Zdobienia na dłoniach to henna, o której długi post zamieściłam już na blogu TUTAJ. Na dzisiaj to tyle, pozdrawiam ;** 

13 komentarzy:

  1. Mimo, że to i błyszczącym mowa, to mnie jednak o wiele bardziej podoba się ten błękit :-) z tymi różami wygląda znakomicie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohhh ja próbuje zapuścić naturalne do takiej długości, ale ni dy ry dy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuudowne!!! zazdroszę długości-ja takich nigdy mieć nie będę mogła ze względu na pracę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna zakwitła na paznokciach! Mimo że GR mi się akurat podoba, to w tym mani znacznie lepiej prezentują się paznokcie z błękitem, jest tak sielsko! Urocze zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdobienie <3 Jak zwykle, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze ! A tatuaże na prawdę robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To połączenie - paski, róże, taka kolorystyka - choć pojawia się regularnie w internetach to i tak wygląda przepięknie! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Różyczki są śliczne ;) bardziej podobają mi się na niebieskim tele niż na brokatowym , bo w tym blasku trochę giną

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje za mile komentarze ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się napatrzeć na Twoje dłonie, genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.