320 | Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner #106

by - 10:10

Witajcie,
dzisiaj przychodzę do Was z recenzją świetnego produktu do makijażu oka, mianowicie mowa o jednym z cudownych eyelinerów marki Golden Rose z serii Extreme Sparkle. Posiadam kolor niebieski o numerku 106. Chcecie wiedzieć, czy polecam? Zapraszam do czytania!

Ów eyeliner trafił w moje łapki na spotkaniu blogerek MeetBeuty. Kolor jaki lubię najbardziej w makijażu oka, czyli cudowny odcień niebieskiego. Jeżeli chodzi o całą serię tych eyelinerów, to możecie dostać je m. in. TUTAJ, cena ok. 14zł. Do wyboru jest sześć odcieni (5,5ml buteleczka), każdy ma coś w sobie i jest wspaniały, ja z chęcią zaopatrzyłabym się jeszcze np. w złoty albo turkusowy. 
Jak możemy przeczytać na stronie GR: 
Ekstremalnie brokatowe i błyszczące eyelinery, które tworzą przyciągający uwagę efekt. Odpowiednio zaprojektowany pędzelek pozwala na narysowanie bardzo precyzyjnej kreski. Paleta odcieni została stworzona w ten sposób, aby można było wybrać odpowiedni kolor zarówno do makijażu dziennego, jak i wieczorowego.
Produkt faktycznie ma bardzo ładnie wyprofilowany pędzelek, który nie jest sztywny i bez problemu można nim narysować równą kreskę, nawet jeżeli nie miałyście wcześniej kontaktu z podobnymi produktami. Co prawda krycie nie jest rewelacyjne, bo po jednej warstwie uzyskujemy tylko lekką, błyszczącą poświatę. Natomiast druga warstwa już daje pełne krycie.
Eyeliner, jak sama nazwa serii wskazuje, ma w sobie mnóstwo drobinek brokatu, które w świetle przepięknie połyskują na złoto, różowo i niebiesko. Wygląda to niesamowicie, niestety nie udało mi się tego efektu pokazać na zdjęciach.
Możecie go używać na kilka sposobów, m.in.: solo - jako samo wystarczalna, cienka kreska lub jedną warstwę, tylko dla podkreślenia linii przy rzęsach; na ciemnej bazie, np. czarnej kresce - moja ulubiona opcja, bardzo często się tak maluję. Dzięki niebieskiemu, zwykła, czarna kreska staje się makijażem nie tylko dziennym, ale i imprezowym. Oko od razu wygląda żywiej. Dzięki czarnej bazie, niebieski odcień jest jeszcze bardziej widoczny. Na pewno nie każdemu spodoba się taki makijaż i nie każdy będzie się w niebieskim kolorze na powiece czuł dobrze, natomiast ja uwielbiam takie "szaleństwa" i dla mnie jest to makijaż na co dzień.
A Wy jak sądzicie, niebieska kreska pasuje do niebieskich oczu, czy "gasi" ich kolor? Macie swoje kolor? Chętnie poczytam czy też sprawują się tak dobrze. 
Xoxo ;*

Zobacz także:

18 komentarzy

  1. Ładny jest, ale osobiście wolę jaśniejsze odcienie do czarnej kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swoje oczy widzę bardziej w zielonej oprawie (oczka mam koloru piwnego) - ale ten niebieski też jest bardzo ładny!I jeszcze ten błysk! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zdecydowanie piwny i zieleń to połączenie idealny ;) a błyszczy się fantastycznie

      Usuń
  3. Widzę, że Cię zmobilizowałam do opisania eyelinera :D Miałam z tej serii ten grafitowy, ale średni był. Poszukam ich jak w PL będę, ładnie wygląda ten na Twoim oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ;D zaraz jak u Cb przeczytałam to o swoim napisałam posta ;D
      dzięki ;)

      Usuń
  4. mi się bardzo podoba i nie uważam, żeby gasiła :) Twoja tęczówka wygląda jeszcze lepiej, szkoda jedynie, że pierwsza warstwa nie daje od razu pełnego krycia :)zostaje na dłużej, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega <3 Uwielbiam krechy na oczach we wszystkich odcieniach niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaż, ja też lubię kolorowe kreski bo bardzo ożywiają każdy makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne jest właśnie żeby każdy czul sie dobrze w swoim makijażu :) moim zdaniem ta kreska do Twoich oczu pasuje jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękie! dokłądnie też tak myślę

      Usuń
  8. Wygląda ślicznie :) ja miałam kiedyś złoty, ale nie używam go zbyt wiele razy. Jednak takie złoto jest bardziej imprezowe, wolałabym jakiś bardziej dzienny kolor, np. fiolet, bo często po fiolety sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny! Muszę się zaopatrzyć w jakiś i poćwiczyć malowanie kresek (tak przy okazji :P) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie glitterowe eyelinery, ten ma piękny kolor :) fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek tego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki