319 | Orly Fowl Play

Witajcie,
jestem zaskoczona ilością odsłon poprzedniego posta, bardzo, bardzo dziękuję za taką liczbę wyświetleń i mam nadzieję, że nie był to tylko jednorazowy "skok" związany ze szminkowym tematem (a nawet jeśli, nie bójcie się będzie kontynuacja!).
Dzisiaj zapraszam na swatche bardzo nie oczywistego lakieru - Orly Fowl Play, urozmaicone pasiastym zdobienie i kryształkami na serdecznym i kciuku. Zdjęcia jeszcze z czasów długich pazurków, teraz niestety ścięte na zero ;(

Orly Fowl Play dorwałam, z tego co pamiętam, na którychś targach kosmetycznych w Warszawie, za niską cenę. A że jestem fanką lakierów raczej mniej oczywistych, tajemniczych i mających w sobie "to coś", ten musiałam mieć. 


















Lakier jest dość "stary", ponieważ pochodzi z kolekcji 2011 - Birds of a Feather. Co nie zmienia faktu, że nadal może się podobać. Buteleczka standardowo 18ml, pędzelek prosty, raczej cienki. Konsystencja lakieru średnia, nie jest gęsty, mimo drobinek. Bardzo ładnie się rozprowadza, do pełnego krycia jak zwykle dwie warstwy (ale ja proponuję kłaść go na ciemny lakier). Czasu schnięcia nie sprawdzałam, został potraktowany Seche Vite.












Co do koloru... aż trudno mi cokolwiek powiedzieć na ten temat. Lakier ma różne odcienie w zależności od światła. W dziennym jest brązowo/fioletowy, w sztucznym lub słońcu nabiera mnóstwa odcieni od złota do zieleni, a to wszystko przez flejksy w nim zatopione. Ogólnie jest obłędny. Baza ma kolor ciemno fioletowy. 
Do urozmaicenia jednego koloru użyłam jeczcze Wibo Chic Matte 02 - czyli przepięknego, beżowo-szarego odcienia, z matowym wykończeniem, bardzo go lubię! Paseczki jakimś czarnym lakierem, a do dopełnienia całości kryształki z Born Pretty Store, które niestety pod wpływem top coat'u straciły połysk... i stały się jakieś takie, nijakie. Niestety.
Jak podoba Wam się ten lakier, lubicie takie niestandardowe odcienie? Pozdrawiam ;*

10 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie i bardzo mi się podoba połączenie takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki ładny jest! właśnie się zorientowałam, że też go mam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pazurki robią mega wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość prezentuje się niezwykle elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się że musiałaś go miec! Jest cudowny ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się że musiałaś go miec! Jest cudowny ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.