318 | Moja kolekcja szminek

by - 14:23

Witajcie, 
Jak zapewne część z Was zauważyła, blog przeszedł sporą metamorfozę. Z powodu większej ilości czasu, postanowiłam wprowadzić jakieś zmiany, zaczynając od wyglądu. Jak Wam się podoba obecny szablon? Wiem, że nie jest idealnie, ale na razie musi wystarczyć, ale chyba też nie jest najgorzej, dajcie znać w komentarzach, może jakieś sugestie?

Jak może wiecie, uwielbiam przeróżne szminki i produkty do makijażu ust. Od jakiegoś czasu zbierałam się, by pokazać Wam moją mini "kolekcję". Dziś zapraszam na post szminkowy, ogólnie przedstawię Wam swatche wszystkich produktów jakie mam, natomiast pojedyńczo/konkretnymi markami będę zajmować się w kolejnych postach, powstanie jakby seria. Zapraszam.
Szminki, szmineczki, pomadki, tinty... uwielbiam wszystkie :D Szczególnie moje serce podbijają te matowe i w odcieniach różu. Co zresztą widać po zdjęciach. Jeszcze dwa lata temu szminki były mi zupełnie obce, nie czułam potrzeby ich używania. Jednak szminkowym szaleństwem zaraziła mnie przyjaciółka ze studiów (Gela pozdrawiam ;** ). Od tamtej pory kolekcja rośnie i rośnie, a ja zamiast za lakierami, oglądam się za produktami do ust. Nie wyobrażam sobie już większości makijaży bez szminki, czuję, że makijaż jest wtedy jakiś nie pełny... Uwielbiam kolory mocne i rzucające się w oczy, noszę takie nie tylko na wyjścia, ale i normalnie na co dzień. Mam w swojej kolekcji też kilka nudziaków. Poniżej zamieszczam swatche wszystkich moich kolorów z numerkami i nazwą, co jakiś czas na blogu będą pojawiać się recenzje konkretnych produktów.

Zacznijmy może od mocnych kolorów, czyli tego co tygryski lubią najbardziej <3
Szminki:
  1. Wibo Million Dollar Lips nr 4
  2. Konturówka FM Make UP
  3. Golden Rose Velvet Matte nr 15
  4. Golden Rose Velvet Matte nr 11
  5. Wibo Million Dollar Lips nr 2
  6. Bourjois Rouge Edition Velvet Pink Pong 06
  7. Bell HypoAllergenic nr 01
  8. Make Up Revolution Dazzle
  9. Make Up Revolution Salvation Velvet Lacquer You Took My Love
  10. Paese Sexapil 1
  11. Make Up Revolution Salvation Velvet Lacquer Keep Crying For You
Teraz pora na kilka nudziaków, kolorów na co dzień:

12. Błyszczyki z mini palety cieni Sephora
13. Kobo Peach Puff 208
14. Lovely Colorwear nr 3

15. Golden Rose Velvet Matte nr 07
16. Wibo Glossy Temptation nr 03
17. Make Up Revolution Freedom Pink Lust 103
18. Konturówka Smart Girl Get More Pink Rose 04

Niby nie za dużo, ale wybór spory, czasami to muszę spędzić dobre kilka minut na wyborze koloru ;D Jednak gdy nie mam pomysłu, zdecydowanie stawiam na moich ulubieńców, których jestem pewna. W spisie powyżej wyróżniłam pogrubieniem kilka szminek, są to moje ulubione produkty, które z ręką na sercu polecam!
Macie może jakieś sugestie, które kolory chcecie najpierw zobaczyć n blogu lub się o nich więcej dowiedzieć? Piszcie kochani. Po za tym, może polecacie jakieś swoje ulubione produkty do ust, najlepiej matowe, z chęcią wypróbuję coś nowego. 
Do następnego ;*
Zapraszam do lajkowania

Zobacz także:

17 komentarzy

  1. Fajnie, że wykorzustałaś wolny czas i Twój blog przeszedł metamorfozę, oczywiście na wielki "plus". Kolekcja spora i z chęcią bym Ci coś podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie kolory w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W porównaniu do mojej kolekcji jeszcze ubogo masz :D Ale za to jakie kolory piękne ♥
    Polecam ci wypróbować nowe matowe szminki True Color z Avonu - mają naprawdę świetną, masełkowatą konsystencję pomimo matowego wykończenia. I są naprawdę trwałe :) Skusiłam się niedawno na jeden kolor, ale przy okazji na pewno kupię więcej :)
    Bardzo fajne są nowe szminki z Kobo, w takim ładnym, nietypowym opakowaniu, również bardzo przyjemne jak na maty. I mają przepiękny mocny fiolet, bardzo nietypowy kolor :)
    Patrzę na twoje produkty i więcej firm i konkretnych szminek naprawdę godnych polecenia na chwilę obecną przypomnieć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, przypomniałam sobie :D
      Z Catrice jest przepiękny kolor 360 MATTraction czy jakoś tak, z tej serii w czarnym, standardowym opakowaniu(bo mają jeszcze czarne węższe). Przepiękna różoczerwień/czerwienioróż, dobrze się nią maluje i bezproblemowo można się obejść bez konturówki :) Wiem, że te z tej czarnej serii są w większości kremowymi szminkami, ale jest kilka matów i na pewno wcześniej wspomniany MATTraction polecam :)

      Usuń
    2. hehe no na razie skromnie, ale i tak jak ktos widzi moja "kolekcje" to zawsze jest łoo matko, po co ci tyle hehe.
      dzieki wielkie za propozycje, musze sie na te avonowe popatrzec bo zauwazylam fajne kolory, i ten fiolet z kobo faktycznie przepiekny <3

      Usuń
  4. Świetna kolekcja i kolory po prostu genialne, takie jak lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już widziałam na insta i byłam w ciężkim szoku ;D Robi wrażenie ta ilość :)
    PS. U Ciebie na blogu co wejdę to jest piękniej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję <3
      heh i ciagle chce sie wiecej, jak z lakierami ^^

      Usuń
  6. Dużo masz tego, ja na szczęście szminek i błyszczyków mam mało. Natomiast, jeśli chodzi o balsamy i sztyfty do ust... to już co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponująca kolekcja!

    Bardzo lubię takie posty. Dzięki nim cieszę się, że nie tylko ja mam kolekcje kosmetyków, co oznacza, że jestem może nawet dosyć normalna? ;-)

    A co do szablonu, to podoba mi się. Sama od tygodnia siedzę nad przeróbką swojego, ale taka niezdecydowana jestem. Co chwilę zmieniam wszystko i ciągle się waham, czy w ogóle zmieniać obecny szablon...

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła kolekcja, której można pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedną z tych pomadek Wibo sama posiadam i jestem na prawdę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki