313 | Kilkanaście różnych zdobień - nail art mix.

Witajcie, 

sesja sprzyja wszystkiemu, tylko nie nauce i doświadczył tego zapewne każdy student ;D Mnie ta zasada oczywiście nie omija i takim to sposobem, powstał dzisiejszy wpis, czyli zbiór kilkunastu różnych zdobień, które znalazłam na dysku, a których raczej Wam nie pokazywałam. Nie nadawały się do publikacji solo, ale w takim grupowym wpisie jakieś miejsce dla nich znalazłam. Są wykonane na pazurkach moich, ale i nie tylko. Zapraszam do obejrzenia, napiszcie które zdobienie najbardziej przypadło Wam do gustu!
urocze, ręcznie malowane Minionki

ombre w odcieniach beżu i czerni
mięta z etnicznym wzorkiem i granitem od Wibo
różyczki
zimowe zdobienie z ćwiekami i piaskowym GR Holiday
zimowe śnieżynki oraz piękny fiolet Orly z błyszczącymi akcentami
kokardkowy french
miały być kwiaty ;D
chevron na świetnym lakierze Lemax
"jogurtowy" Lovely + marmurek Lemax i gwiazdeczki / ombre w odcieniach mięty
zeberka + różyczki / bardzo neutralny, jesienny zestaw

 zaplątały się też letnie hybrydy ;D Semilac ombre i palmy
I jak podobają Wam się powyższe zdobienia? jest chociaż jedno, które przykuło oko, z chęcią poczytam, które najbardziej Wam się podoba. 
Chciałam też podziękować Wam za dużą aktywność na blogu i miłe komentarze mimo mojej długiej nieobecności, bardzo miło mieć stałe czytelniczki, dziękuję <3 
Zapraszam do polubienia na Facebooku | Insta ZjemCiKlapki | Snapie msshelazy


6 komentarzy:

  1. Zeberkowe i te gdzie miały być kwiaty mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdobienia ciekawe ale miętowe mnie bardzo urzekło;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minionki i różyczki wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie chyba najbardziej przypadło do gustu zdobienie z ombre, tylko szkoda, że jeden pazurek jest krótszy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzo pieknych zdobien ale biale paznokcie z cwiekami sa najpiekniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Minionki ! A oprócz mani z tymi uroczymi stworkami podoba mi się te pierwsze z różyczkami i drugie od dołu,delikatne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.