312 | Ombre nails w odcieniach różu i fioletu

Witam ponownie, tym razem udało mi się dotrzymać obietnicy: jest piątek, jest nowy wpis! ;D Dziękuję, że nadal licznie ze mną jesteście mimo przerw i zapraszam na dzisiejszy wpis.
Manicure, który widzicie na zdjęciach nie jest czymś skomplikowanym, więc każda z Was, która posiada kilka lakierów jednego koloru w różnych odcieniach może je wykonać ;) Już kilka razy na blogu pokazywałam ten typ ombre, w innych kolorach - zapraszam ZDOBIENIE 1, ZDOBIENIE 2, ZDOBIENIE 3
Jeżeli chcecie dokładnie znać użyte tutaj lakiery, to piszcie w komentarzach, ponieważ obecnie nie mogę sprawdzić numerków i marek. W każdym razie są to odcienie fioletu - od najciemniejszego, do najjaśniejszego. Do tego glitter z Demi Carte, który fajnie uzupełnia manicure. 
Na wszystko nałożyłam top z Seche Vite ale niestety była to już końcówka, która bardzo zgęstniała i powstało sporo bąbelków. Natomiast co do pazurków, to z tego co pamiętam wtedy były to moje naturalne, ale sporo przedłużone produktem Semilac Hard. Więcej o moich hybrydach kiedy indziej.
Do napisania kochani ;*

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam różowe lakiery , a z takim ładnym glitterem wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, ten glitter sporo tutaj dodał ;D

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam tak długich paznokci i właśnie w tym momencie zakochałam się w twoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję <3
      w takim razie polecam zapuscic, super uczucie ;)

      Usuń
  3. Strasznie długie pazury! ;-) Marzy mi się taka długość, ale niestety codzienność karze mi mieć paznokcie nieco krótsze ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! ;D ja tez uwielbiam takie długie, chociaż większości osób się raczej nie podobają. w każdym razie mnie na razie codzienność nie ogranicza ;p

      Usuń
  4. Pazurki masz obłędne ♥ a ombre zrobione perfekcyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ombre, a w takich kolorach szczególnie :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodko! Prześlicznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodko! Uwielbiam takie kolorki na pazurkach, a tak na marginesie to masz bardzo ładny kształt paznokci ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.