311 | Tęczowy "drip nail art" i tatuaże mehndi

by - 20:57

Witajcie kochani,
już po raz kolejny zawiodłam i niestety bloga porzuciłam na jakiś czas, co mogę na to poradzić, chyba tylko tyle, że mam jakiś kryzys "twórczy" w temacie blogowania. Co do paznokci to cały czas się spełniam, obecnie robiąc hybrydy i ciągle powiększając swoją kolekcję ;D chyba kolejne uzależnienie. W każdym razie, chłopak oraz liczba wyświetleń mi mojej abstynencji zmotywowały mnie do napisania. Postaram się to robić znowu na tyle regularnie na ile będę mogła. 
Dzisiaj zapraszam na post z dosyć kolorowym i pozytywnym zdobieniem, które bardzo może polepszyć humor w pochmurne, zimowe dni, a w dodatku nie jest jakoś szczególnie trudne do wykonania, zapraszam na wpis ;) A dodatkowo kilka słów o tatuażach z henny na dłoniach, tzw. mehndi tattoo.

Zdobienie nosiłam na paznokciach jakoś na jesieni co widać po tle zdjęć ;D Niestety dokładnie nie mogę już powiedzieć jakich lakierów tutaj użyłam, ale myślę, że ten typ zdobienia ze wszystkim i w różnych kolorystykach będzie wyglądał korzystnie. Kontrastujące barwy tęczy połączyłam z czernią (albo ciemnym granatem) oraz holograficznym brokatem, który niestety na zdjęciach nie prezentuje się bardzo korzystnie, ponieważ były robione telefonem ;/

Pazurki bardzo wyróżniały się o tej porze roku, niewątpliwie przykuwały wzrok nie jednej osoby, w każdym razie ja bardzo dobrze czuję się w takich kolorach, a jeżeli komuś aż tak ostre barwy się nie podobają, zawsze można postawić na pastele.
Już kilka razy na blogu pojawiły się zdobienia w tym stylu, więcej TUTAJ.
A teraz może kilka słów o mehndi tattoo, na pewno wiele z Was słyszało coś o takim zdobieniu ciała. Mnie osobiście bardzo podoba się ta wizja nie tylko na dłoniach, ale w różnych miejscach ciała, a w dodatku henna jest świetnym, nie trwałym sposobem, dzięki czemu możemy np. przetestować czy dany tatuaż będzie nam pasował w określonym miejscu. Co jakiś czas maluję sobie takie wzory na dłoniach, mówię Wam świetna zabawa i oczywiście efekty! Chcecie oddzielny post o takim zdobieniu ciała? Z chęcią podzielę się moją wiedzą i pomysłami oraz efektami pracy ;) Dajcie znać w komentarzach, 
Na dziś to tyle, kolejny wpis przewiduję na piątek. Pozdrawiam i do napisania.

Zobacz także:

12 komentarzy

  1. Tatuaż z henny wymiata a manicure jest tylko jego uzupełnieniem<3 geeenialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Neonowy kolor jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tez go uwielbiam, jezeli chodzi o zolty jest to Lovely Butterfly Colors #2 o ktorym juz kiedys pisalam na blogu ;)

      Usuń
  3. Bez wątpienia robi ten zestaw wielkie WOW :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale czad! świetnie wygląda ten manikiur, ale i tatuaże są genialne

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, nie widziałam jeszcze nikogo na ulicy z takimi tatuażami ;-) Jak długo się utrzymują? Myślę, że post na ten temat będzie bardzo mile widziany ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie zauważyłam, ale niewątpliwie moje "wzorki" przykuwają wzrok co czasami jest nawet krępujące ;D w każdym razie post będzie niedługo. a utrzymują się w zależności od tygodnia do dwóch.

      Usuń
  6. Mehndi jest baardzo inspirujące. Uwielbiam tego typu zdobienie przenosić na pazurki. Wygląda to bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak na pazurkach tez wygląda obłędnie, tylko niezbędny jest np. dobry cieniutki pędzelek ;D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki