310 | Pędzle do cieni i zegarek z Dresslink.com

by - 22:21

Witajcie po długiej przerwie, ale listopad totalnie nie sprzyjał mojej wenie, twórczości i ogólnemu samopoczuciu. Po za tym skupiłam się bardziej na nauce i paznokciach hybrydowych. Dzisiaj mam dal Was krótki wpis na temat dwóch produktów, które dostałam od sklepu Dresslink.com Zapraszam na recenzję.

Do recenzji dostałam między innymi pędzelki do cieni, które wybrałam sobie z asortymentu sklepu. Pędzle nazywają się Cosmetic Set Eyeshadow SV000968 i dostępne są TUTAJ. Obecnie ich cena to 2,59$. Zestaw zawiera pięć sztuk pędzli, które możemy wybrać w różnych kolorach, ja zdecydowałam się na mój ulubiony kolor - niebieski ;)
Powiem tak, pędzle nie są najlepszej jakości, ale czego możemy spodziewać się po tanim, chińskim produkcie. Na drewnianej rączce osadzone są srebrne skuwki z syntetycznym włosiem, które niestety po za pędzelkiem okrągłym jest krzywo poprzycinane, co widać na zdjęciach. Chociaż, jakoś szczególnie nie przeszkadza mi to w użytkowaniu, wystarczy troszeczkę wyrównać włoski. 
Na pewno pędzelki wyglądają ładnie i elegancko, co do ich użytkowania też nie ma tragedii. Rzadko korzystam z cieni do powiek, a częściej przydają mi się do innych kosmetyków, jak rozświetlacz czy korektor. Produkt nabiera się dobrze i nie osypuje z pędzla, nie uzyskamy nimi super pigmentacji, ale jak dla mnie są wystarczające. Fajnie spisują się przy rozcieraniu.
Kolejną rzeczą jest przepiękny zegarek, w którym jestem zakochana odkąd go zobaczyłam na stronce. Jest to zegarek w kolorze złotym z podobizną śmiesznego kociaka na tarczy. Zegar umieszczony jest na przepięknej bransoletce z łańcuszka i muliny, jak bransoletki, które kiedyś samemu się robiło. Wygląda idealnie do luźnych stylizacji, jest bardzo w moim stylu. Jest też bardzo wygodny, bo nie musimy zapinać jakichś skomplikowanych klamerek tylko zaciskamy sznureczki ;) Do zegarka dołączona była jeszcze mulinowa bransoletka ;)
To cudo możecie zakupić TUTAJ, za 2.66$! Do wyboru jest kilka cudownych kolorów i każdy znajdzie coś dla siebie. Zegarek dostajemy od razu z bateria, nie trzeba nic dokupować, wystarczy tylko zdjąć tasiemkę, która blokuje mechanizm.
Na dziś to tyle, jak podobają Wam się te rzeczy? :) Bo ja jestem zadowolona i polecam, za niewielką cenę możemy mieć coś świetne.
Zapraszam do lajkowania

Zobacz także:

3 komentarzy

  1. Mam ten zestaw pedzelkow i niespecjalnie mi sie sprawdzaja. Ale wybralas piekny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cena faktycznie powalają na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie kuszą mnie pędzle z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki