308 | Relacja z Meet Beauty Conference !

Witajcie ;)
Jak Was ostatnio informowałam, w sobotę 24.10 miało miejsce świetne wydarzenie dla blogerów urodowych ;) Mianowicie konferencja Meet Beauty, która odbyła się po raz pierwszy, ale zapowiada się jako wydarzenie cykliczne. Zapraszam na krótką relację ;D
Cała "impreza" miała miejsce w Warszawie, bardzo blisko centrum handlowego Arkadia, co na pewno było ułatwieniem, dla osób przyjeżdżających z daleka, ponieważ jest to bardzo charakterystyczne miejsce. Lokal był całkiem spory i dobrze zorganizowany, na parterze znajdowała się "rejestracja" przybyłych osób, która szła bardzo sprawnie, ze względu na alfabetycznie ułożone stanowiska; do tego prowizoryczna szatnia, toalety, stoiska firm oraz przekąski i napoje. Natomiast piętro przeznaczone zostało na wykłady oraz warsztaty ;) Organizacja bardzo mi się podobała, uważam, że prawie wszystko było dopięte na ostatni guzik. 
Co do warsztatów to brałam udział w pokazach paznokciowych Neo Nail oraz włosowych - Remington. Co do pierwszych to mam bardzo pozytywne wrażenia, instruktorka wszystko świetnie tłumaczyła, cały wykonywany manicure był "na żywo" na ekranie, a na zakończenie każda z nas dostała super paczkę z prezentami, o której dalej. Mimo, że hybrydą zajmuję się praktycznie codziennie, miło było posłuchać instruktorki. Natomiast pokaz Remingtona ograniczał się do omówienia nowych produktów oraz pokazania na jednej modelce jak one działają.... Tym razem nic porywającego. Wykłady w których brałam udział również w większej części były bardzo dobrze poprowadzone.
Co do części mniej oficjalnej, przy stoiskach firm takich jak Golden Rose, Pilomax czy Neo Nail mogłyśmy skorzystać z manicuru hybrydowego, makijażu czy badania skóry głowy oraz dostać prezenty, np. przeznaczone specjalnie dla naszych włosów. Bardzo podobały mi się takie "wolne" stoiska, chociaż w kolejce do Pilomax'a trzeba było wystać swoje, to było warto. ;)
Na konferencji spotkałam wiele moich ulubionych blogerek, których strony często odwiedzam i z każdą mogłam zamienić kilka słów, świetna sprawa, polecam! :D W dodatku pojawiła się też Ewa RedLipstickMonster, Olga z kanału TheOleskaaa czy Ania z Dziewczyna z kwiatkiem, którą namiętnie oglądam od dawna ;)
Na pożegnanie dostałyśmy również mega torby z prezentami, a podczas konferencji można było wziąć udział w różnych konkursach. Bardzo cieszę się, że mogłam wziąć udział w tak świetnym wydarzeniu i jeżeli kolejne edycje też będą tak samo doskonale zorganizowane albo i lepiej to polecam z całego serca ;)
A teraz pora na prezenty jakie dostałam, w torbach znalazły się takie marki jak Neo Nail, Semilac, Syoss, Kobo, Golden Rose, Pilomax, Schwarzkopf, Got2B,..
A Wy byłyście na konferencji? Jakie macie wrażenia? Ogólnie jeszcze raz powiem, że  uważam tę sobotę za bardzo udaną.
Zapraszam do lajkowania

9 komentarzy:

  1. Na pewno większością produktów podzielę się z czytelnikami, bo nawet nie mam gdzie tego trzymać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że spotkałaś tyle ciekawych osób. Wykłady też na pewno coś dały:) ale nie ukrywam że mój wzrok przykuły te prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam już którąś relację z kolei - i każdej dziewczynie, która tam była strasznie zazdroszczę! Żałuję, że przegapiłam zaproszenie. ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. było bardzo fajnie! cieszę się z tego NeoNail, w końcu wypróbuję hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podobało, fajna impreza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie było się znów zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiało być super :) Ogromnie zazdroszczę tego, że tam byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękujemy za wpis. Obiecujemy że następne spotkanie z Remingtonem będzie naprawdę porywające.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.